Как да превърнете самохвалството в самореклама

Спринтьорите са известни с това, че постоянно говорят за своята бързина и за рекордите, които постигат.
В повечето случаи, хората гледат на подобно самоизтъкване по негативен начин, особено когато историите за тези постижения биват повтаряни отново и отново.
Как обаче да изградите своя имидж и да покажете, че имате нужните качества и възможности, за да изкачите корпоративната стълбица, без да изглеждате арогантни и невъзпитани в очите на вашите колеги.
Нека се върнем на спринтьорите. Според Патрик Алън от Lifehacker, за да акцентират върху постиженията си, за спринтьорите е най-добре да сравняват настоящия си рекорд с най-доброто им предходно постижение, а не да се сравняват времето си с това на друг спринтьор.
Когнитивният психолог, Каролин Ван Дам, чието проучване цитира Алън, установява, че изтъкването на успехите се приема най-добре, когато то не се създава чувство за превъзходство над нечии чужд успех. Фокусирайте се само и единствено върху вашите върхови резултати и никой няма да ви помисли за самохвалко.
Подобно на много комуникационни стратегии, саморекламата е форма на изкуство, а ключът за нейното овладяване се крие в липсата на сравнение с останалите.
Да, разбираме, че сте постигнали рекордни продажби за тримесечието, но вместо да посочвате, че сте подминали Кери и Джошуа, отбележете, че това са най-добрите продажби, които някога сте имали в професионалната си кариера!
Ако насочвате вниманието към вашия напредък, без да потъпквате чуждите успехи, създавате ситуация, в която е значително по-вероятно да ви потупат по рамото, за добре свършената работа, отколкото в случаите, когато дискредитирате някой колега, за да изтъкнете собственото си превъзходство.
Разбира се, важно е да бъдете внимателни в честотата на тези изказвания. Ако ги правите на всяка крачка, признанието и похвалата, които търсите, ще идват все по-рядко и представата за вас отново ще бъде преориентирана към редиците, в които попадат самонадеяните кариеристи.
Изберете правилните моменти и важните постижения, които да подчертаете, и внимавайте с преувеличенията.
Като обобщение, саморекламата работи най-добре, когато не търсите постоянно възхищение и адмирации от хората и не ги карате да ви издигат на пиедестал, за сметка на някои друг.
По материал от TheDailyMuse
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Качествено образование в пансионно училище в чужбина: новият език на успеха
Общество | Advertorial |ВСС отказа да пита парламента за мандата на и.ф. главен прокурор
България |Европейските фондови борси се оцветиха в зелено*
Финанси |Великобритания е изпратила екипи по гранична сигурност в страните от Западните Балкани
Свят |Любомир Дацов за бюджета: Беше тупана топката, за да не се покаже политическото напрежение
Финанси |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Технологии | Advertorial |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Свят |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |ADVERTORIAL

Качествено образование в пансионно училище в чужбина: новият език на успеха

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

Коментари
Няма въведени кометари.