„Въпрос на смелост“ с Цонка Иванова-Терзиева, управител „Маркетинг и снабдяване“ в dm България


Готовността за бърза реакция е спасителното въже, което помага на dm да осигури стоките от ежедневна необходимост на клиентите през отиващата си 2020 година, преминала под знака на световна пандемия.

За промените в потребителските нагласи на европейските пазари от месец март насам, както и за подготовката и работата в условията на криза разказва Цонка Иванова-Терзиева, управителят „Маркетинг и снабдяване“ за България на веригата дрогерийни магазини.

С това за 2020 г. приключва проектът ни „Мениджър: Въпрос на смелост“, в който ви представяме български предприемачи и бизнес лидери, дръзнали да бъдат първи, да продължават напред там, където другите правят обратен завой, да проектират смело света такъв, какъвто биха искали да го виждат. Всички тях ще продължим да ви показваме и през новата 2021-ва!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Неделя е новият понеделник: Работата през седмия ден помага за по-ефективно разпределение на задачите