„Въпрос на смелост“ с Цонка Иванова-Терзиева, управител „Маркетинг и снабдяване“ в dm България


Готовността за бърза реакция е спасителното въже, което помага на dm да осигури стоките от ежедневна необходимост на клиентите през отиващата си 2020 година, преминала под знака на световна пандемия.

За промените в потребителските нагласи на европейските пазари от месец март насам, както и за подготовката и работата в условията на криза разказва Цонка Иванова-Терзиева, управителят „Маркетинг и снабдяване“ за България на веригата дрогерийни магазини.

С това за 2020 г. приключва проектът ни „Мениджър: Въпрос на смелост“, в който ви представяме български предприемачи и бизнес лидери, дръзнали да бъдат първи, да продължават напред там, където другите правят обратен завой, да проектират смело света такъв, какъвто биха искали да го виждат. Всички тях ще продължим да ви показваме и през новата 2021-ва!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
Милиардерът Илон Мъск е дарил 474 млн. долара за обучение, археология и еврейска оргнизация през 2024 г.
31 декември и 2 януари ще бъдат неработни дни
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Софийският университет попадна в първите 40% на най-добрите висши училища в света
Математиката на отлагането