„Въпрос на смелост“ с Цонка Иванова-Терзиева, управител „Маркетинг и снабдяване“ в dm България

Готовността за бърза реакция е спасителното въже, което помага на dm да осигури стоките от ежедневна необходимост на клиентите през отиващата си 2020 година, преминала под знака на световна пандемия.

За промените в потребителските нагласи на европейските пазари от месец март насам, както и за подготовката и работата в условията на криза разказва Цонка Иванова-Терзиева, управителят „Маркетинг и снабдяване“ за България на веригата дрогерийни магазини.

С това за 2020 г. приключва проектът ни „Мениджър: Въпрос на смелост“, в който ви представяме български предприемачи и бизнес лидери, дръзнали да бъдат първи, да продължават напред там, където другите правят обратен завой, да проектират смело света такъв, какъвто биха искали да го виждат. Всички тях ще продължим да ви показваме и през новата 2021-ва!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Легендата Ана Уинтур, прототип на „Дяволът носи Прада“, се оттегля от главен редактор на сп. Vogue след 37 г.
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин