„Въпрос на смелост“ с Цонка Иванова-Терзиева, управител „Маркетинг и снабдяване“ в dm България


Готовността за бърза реакция е спасителното въже, което помага на dm да осигури стоките от ежедневна необходимост на клиентите през отиващата си 2020 година, преминала под знака на световна пандемия.

За промените в потребителските нагласи на европейските пазари от месец март насам, както и за подготовката и работата в условията на криза разказва Цонка Иванова-Терзиева, управителят „Маркетинг и снабдяване“ за България на веригата дрогерийни магазини.

С това за 2020 г. приключва проектът ни „Мениджър: Въпрос на смелост“, в който ви представяме български предприемачи и бизнес лидери, дръзнали да бъдат първи, да продължават напред там, където другите правят обратен завой, да проектират смело света такъв, какъвто биха искали да го виждат. Всички тях ще продължим да ви показваме и през новата 2021-ва!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото