Елена Цонева-Папуджиева, управител и основател на PR Care

Елена Цонева-Папуджиева, управител и основател на PR Care

Елена Цонева-Папуджиева, управител и основател на PR Care

Елена Цонева-Папуджиева споделя, че основаването на PR Care е сбъдната мечта за нея и партньорката ѝ в това начинание Росяна Сотирова. „Преди шест години създадохме собствена независима агенция, която развиваме главно като пресагенция с много различна визия и структура от съществуващите PR компании в България. За нас тя е като живо същество, за което се грижим всеки ден. Колкото повече време минава, толкова повече разбираме къде са силните ни страни, какво ни носи най-голямо удовлетворение“, разказва тя. PR Care е агенция, специализирана във връзките с обществеността в здравния и социалния сектор, която с професионалната си работа подкрепя и защитава здравни и социалнозначими каузи. „Вярваме, че в XXI в. всеки човек в България независимо от възрастта и социалния си статус заслужава здраве и достъп до най-съвременно лечение и терапии“, казва Елена Цонева-Папуджиева.

Q&A на Елена

Проф. д-р Иво Петров:

- Управлението като функция и стил може ли да се категоризира като мъжко и женско? Припознавате ли се в това твърдение на Маргарет Тачър: „Аз притежавам чисто женската способност да се захвана с една работа и да я свърша до край, дори всички наоколо да я оставят и да си тръгнат“.

- Да, абсолютно може. Харесваме Маргарет Тачър и бихме продължили отново с думи от нея: „Ако искаш нещо да бъде казано, помоли мъж. Ако искаш да бъде направено, помоли жена“ и „ Всяка жена, която разбира проблемите във воденето на едно домакинство, е близо до разбирането как се управлява държава“. Жената е многолико създание и точно в това е силата ѝ, която я отличава от мъжа. Тя може да се изкаже адекватно по всичко, за което един мъж мисли, че е само негова територия, и да даде идея как да решите проблем, върху който сте си блъскали главата от месеци.

- Доколко е важно една компания да бъде социално ангажирана и да подкрепя проекти за благото на обществото? По какъв начин добротворчеството добавя допълнителна стойност към успеха на компанията?

- За нас принципът на помощ­та и безвъзмездния труд е наистина много близък. Преди да създадем агенцията, работихме като фрийлансъри. Голяма част от работата ни беше про-боно за пациентски организации и популяризирането на драматични човешки съдби, за които търсехме помощ и подкрепа. На базата на този наш доброволен експертен труд станахме видими в публичното пространство и успяхме да основем компанията си. И до днес подкрепяме про-боно пациентски и човешки каузи.

Q&A на Росяна

Емил Нешев:

- Смятате ли, че в бизнеса, който ръководите, водещи могат да бъдат емоциите ви?

- Няма еднозначен отговор. Въпреки твърдението, че емоциите са лош съветник, вярваме, че най-добрите PR кампании се създават, когато си емоционално въвлечен и имаш лична позиция по темата. Силата на женското начало е точно в онзи чувствен полъх, който създава допълнителен смисъл в понякога строгите бизнес правила. Мъжете често смятат, че емоционалността е слабост, и не знаят колко бъркат. Емоциите и чувствата са онези тънки нишки, които свързват хората и ги правят незаменими един за друг. А така се създават истинските непобедими екипи.

Владимир Ампов – Графа:

- На какво и кого се уповавате в трудни моменти – на вярата, на собствените си сили, на екипа си?

- На оптимизма си, вярваме, че една ситуация никога не може да бъде чак толкова лоша. Опитваме се дори в кризисни моменти да извличаме урок или да откриваме друга гледна точка. Времето е доказало, че всеки проблем ти носи подарък.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ