Пощенска банка ще обслужва вложители в КТБ с последна цифра 2 в ЕГН-то

Пощенска банка ще обслужва вложители в КТБ с последна цифра 2 в ЕГН-то

Пощенска банка ще мобилизира цялата си клонова мрежа за обслужване на вложителите в КТБ от  4 декември, съобщиха от финансовата институция. Пощенска банка (с правно име Юробанк България АД) е една от обслужващите банки, определени с решение на УС на Фонда за гарантиране на влоговете в банките (ФГВБ) за изплащане на гарантираните влогове в КТБ.

По разпределението, обявено от Фонда, тя ще обслужва вложителите с гарантирани влогове в КТБ, на които  последната цифра от ЕГН за физическите лица и ЕИК за юридическите лица е 2.

Банката обявява, че осигурява пълен достъп до широката си клонова мрежа като клиентите могат да изберат удобна за тях локация от списъка с клонове на банката, публикуван на уебстраницата www.postbank.bg. От финансовата институция изрично подчертават, че едновременно с обслужването на вложителите в КТБ ще продължи и нормалното обслужване на останалите клиенти на банката.

Суми по гарантираните влогове в КТБ ще бъдат изплащани всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа. Изплащането на сумата по гаранцията ще се извършва еднократно чрез една или няколко платежни операции по избор на вложителя, който може да си открие сметка в Пощенска банка и да получи сумата по нея; да нареди превод на сумата по посочена от него сметка в банката или друга финансова институция или да изтегли парите в брой. Вложителите трябва да имат предвид, че суми над 3 000 лв. могат да се заявяват за теглене два работни дни предварително в клон на банката.

Списък на необходимите документи, както и приложимата тарифа за таксите, са публикувани на официалната интернет страница на банката www.postbank.bg и са на разположение във всички финансови центрове и офиси. Вложителите могат да се разпореждат с гарантираните си суми в срок до 5 години, считано от 4 декември 2014 г.

Списък и точен адрес на обслужващите финансови центрове и офиси на Пощенска банка ще намерите на: https://www.postbank.bg/bg-BG/AboutUs/08Contacts/02Branches/.

Денонощна телефонна линия за обслужване на клиентите на Пощенска банка: 0700 18 555; *7224.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ