Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|10 известни марки, които американците не познават
В американо-центричния свят, в който повечето американци живеят, всички най-страхотни и ценни марки са създадени в САЩ. Няколко изследвания на експерти, които оценяват рейтинга на популярните брандове, доказват това. Но някои от най-ценните марки в света са собственост на компании извън Съединените щати, припомнят от „Уолстрийт джърнъл“. По този повод изданието представя списък на известните световни марки, непознати на американците.
Топ марките според американците са Apple, Google, Microsoft, Marlboro, Coca-Cola, McDonald's, IBM. Общото между всички тях е, че обозначават технологии или потребителски ориентирани продукти. Освен това са глобални.
Най-ценните марки, собственост на фирми извън Щатите, попадат в две категории. Финансови услуги/банки и телекомуникационни компании.
Изборът на имената в списъка с най-известните марки, които американците не познават, е направен на базата на класацията на BrandZ “Tоп 100 на най-ценните глобални брандове през 2012 г.“ Включват се компании, които допринасят съществено за БВП на страната, в която се намират или към региона. След като тези фирми са избрани са определеи най-ценните марки сред тях, които присъстват в 11-те най-големи икономики. Тези с много голям пазарен дел в САЩ са изключени, за да се премахнат от класацията добре познатите на американците слогани и лога. Ето защо Toyta, BMW и Louis Vuitton не се включват.
Списъкът изглежда така:
10. Movistar (телекомуникации, Испания).
9. RBC (финансови услуги, Канада).
8. Sberbank (финансови услуги, Русия).
7. Telecom India (телекомуникации, Индия).
6. Vodafone (телекомуникации, Великобритания).
5. Petrobras (добив на петрол и газ, Бразилия).
4. Hermes (мода, Франция).
3. Deutsche Telekom (телекомуникации, Германия).
2. NTT DoCoMo (телекомуникации, Япония).
1. China Mobile (телекомуникации, Китай).
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.