Hyatt започва мащабно разрастване на Балканите

Hyatt започва мащабно разрастване на Балканите

Hyatt обяви планове за мащабен растеж на Балканския полуостров през следващите години. Надграждайки върху успеха си в България, най-големия източноевропейски пазар на оператора, до 2027 г. Hyatt планира да открие пет нови хотела и курорта Hyatt Regency в Румъния, Албания, Сърбия и Хърватия, които ще доведат до ръст на бранда Hyatt Regency със 70% в региона. 

Визията на Hyatt за Балканите

Сегашният проект на бранда Hyatt Regency значително разширява присъствието на Hyatt в Централна и Източна Европа, като засилва позиционирането на Hyatt в областта на лукса и развлеченията. Неотдавна брандът отбеляза навлизането си в Румъния, като подписа договор с Aro Palace S.A. в Брашов - ключова туристическа дестинация в региона, известна с културното си наследство и близостта си до Карпатите. Първоначално открит през 1939 г. като най-луксозния хотел в трансилванския град, емблематичният имот ще бъде напълно реновиран и се очаква да отвори отново с до 250 стаи за гости през 2027 г. Наред с Hyatt Regency Aro Palace Brasov, Hyatt очаква да добави Hyatt Regency Zadar Maraska в Хърватия (2025 г.), Hyatt Regency Tirana в Албания (2026 г.), Hyatt Regency Palase Resort & Spa в Албания (2027 г.) и Hyatt Regency Novi Sad в Сърбия (2027 г.), което ще засили позиционирането на Hyatt в региона.

България - ключов пазар за Hyatt в региона

Плановете за експанзия на Hyatt на Балканите са продиктувани от забележителния успех на компанията в региона на Централна и Източна Европа и особено в България, която се превърна в най-големия източноевропейски пазар на оператора само за три години. Откакто навлезе на българския пазар с откриването на Hyatt Regency Sofia през 2020 г., Hyatt вече управлява шест обекта, а откриването на седмия е планирано за 2025 г., поставяйки висок стандарт за бъдещото развитие на региона. Последното откриване на Hyatt Regency Pravets Resort през 2023 г. допълнително засили присъствието на Hyatt в България, превръщайки се в ключов за бранда.

Съобщенията отразяват по-широките амбиции на Hyatt за растеж в ЕМЕА, като се основават на рекордната година на подписване на сделки през 2023 г. и на наскоро обявеното глобално придобиване на марките и повечето от филиалите на пионерската лайфстайл компания Standard International, компанията майка на марките The Standard и Bunkhouse Hotels. Към 30 септември 2024 г. глобалният план на Hyatt възлиза на повече от 135 000 стаи и е подкрепен от силен регионален проект, обхващащ различни колекции от марки на Hyatt. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица