Китай засилва потреблението с високи технологии и нови модели в услугите

Китай засилва потреблението с  високи технологии и нови модели в услугите

Министерството на търговията на Китай започва кампания под мотото „Международен сезон на потреблението - 2022 г.“, която има за цел да стимулира жизнеността на пазара, да повиши доверието на потребителите и същевременно да насърчи възстановяването на потреблението на стоки и услуги, съощава Радио Китай.

Част от това мероприятие е и Изложението за търговия с услуги, което се фокусира върху демонстрирането на нови високи технологии, постижения, форми и модели в сферата на услугите, изграждането на платформа за навлизането на китайските услуги на международния пазар. Негова цел е и да привлече повече чуждестранни партньори, за да се постави основа за по-високото качество и ефективност на сектора.

Сега мерките за прецизната превенция на епидемията от COVID-19, за насърчаването на потреблението и възстановяването на сектора на услугите са ефективни, твърди медията.През юли приходите от китайския боксофис са се увеличили с 8,6% на годишна база и за първи път тази година е отбелязан положителен ръст. В същото време всекидневният поток от пътуващи с железопътния транспорт се е увеличил с 30,9% на месечна база, каза в понеделник заместник-министърът на търговията на Китай Шън Циупин.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
31 декември и 2 януари ще бъдат неработни дни
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Милиардерът Илон Мъск е дарил 474 млн. долара за обучение, археология и еврейска оргнизация през 2024 г.
Математиката на отлагането
Партията на датския премиер загуби Копенхаген за първи път след повече от век