Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Китай засилва потреблението с високи технологии и нови модели в услугите
Министерството на търговията на Китай започва кампания под мотото „Международен сезон на потреблението - 2022 г.“, която има за цел да стимулира жизнеността на пазара, да повиши доверието на потребителите и същевременно да насърчи възстановяването на потреблението на стоки и услуги, съощава Радио Китай.
Част от това мероприятие е и Изложението за търговия с услуги, което се фокусира върху демонстрирането на нови високи технологии, постижения, форми и модели в сферата на услугите, изграждането на платформа за навлизането на китайските услуги на международния пазар. Негова цел е и да привлече повече чуждестранни партньори, за да се постави основа за по-високото качество и ефективност на сектора.
Сега мерките за прецизната превенция на епидемията от COVID-19, за насърчаването на потреблението и възстановяването на сектора на услугите са ефективни, твърди медията.През юли приходите от китайския боксофис са се увеличили с 8,6% на годишна база и за първи път тази година е отбелязан положителен ръст. В същото време всекидневният поток от пътуващи с железопътния транспорт се е увеличил с 30,9% на месечна база, каза в понеделник заместник-министърът на търговията на Китай Шън Циупин.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.