Какво мотивира младото поколение да участва в социални каузи

Какво мотивира младото поколение да участва в социални каузи

Какво мотивира младото поколение да участва в социални каузи

Днешната социална активност на младите, типично в духа на 21 в., често се изчерпва с постове в Twitter или натискане на бутона „харесвам“ във Facebook. Напоследък изглежда, че всичко приключва с това. За търговците обаче това е само началото. Поне за тези, които използват социални медийни инструмент, твърди електронното издание Advertising age.

Отделете време да разберете какво мотивира младите хора. Сред причините, които карат хората да се включват в социални каузи, е чувството, че те могат да направят нещо, което да е от полза. Това са хора, които искат да виждат реалния принос от дейността си. 64% от младите хора казват, че биха се включили в социален проект, ако виждат реалния си принос в него.

Използвайте това, което имате. 75% от младите хора смятат, корпорациите имат материални ресурси, за да помогнат, а 60% смятат, че корпорациите имат знания, за да подкрепят различни социални каузи.

Преодолейте бариерите. Първите три причини младите хора да не участват в социални каузи са времевите ограничения; скептицизмът, че тяхното участие ще промени нещо и липсата на възможности да се включат. По този начин причинно-маркетингови програми, трябва да направите участие лесно, убеди участниците те се включват, и да я направи достъпна.

Не подценявайте елемента на изненадата. Марките могат да загубят стабилност чрез бездействие и да спечелят като изненадат хората с активността си. Почти половината от анкетираните млади смятат, че компаниите са морално задължени да допринесат за подпомагането на социални каузи, но по-малко от 5% смятат, че компаниите могат да помогнат за решаване на проблеми, свързани с бедността, правата на човека, здравеопазване и образование, въпреки че те разполагат с познанията и ресурсите, да го направят.

Технологиите и творчеството могат да изиграят важна роля в социалната активност. Използвайте технологии, които тези хора разбират, за да стигнете до тях. Осигурете им платформи, които ще им позволят да покажат уменията си, свързани с новите технологии. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ