Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Какво мотивира младото поколение да участва в социални каузи

Днешната социална активност на младите, типично в духа на 21 в., често се изчерпва с постове в Twitter или натискане на бутона „харесвам“ във Facebook. Напоследък изглежда, че всичко приключва с това. За търговците обаче това е само началото. Поне за тези, които използват социални медийни инструмент, твърди електронното издание Advertising age.
Отделете време да разберете какво мотивира младите хора. Сред причините, които карат хората да се включват в социални каузи, е чувството, че те могат да направят нещо, което да е от полза. Това са хора, които искат да виждат реалния принос от дейността си. 64% от младите хора казват, че биха се включили в социален проект, ако виждат реалния си принос в него.
Използвайте това, което имате. 75% от младите хора смятат, корпорациите имат материални ресурси, за да помогнат, а 60% смятат, че корпорациите имат знания, за да подкрепят различни социални каузи.
Преодолейте бариерите. Първите три причини младите хора да не участват в социални каузи са времевите ограничения; скептицизмът, че тяхното участие ще промени нещо и липсата на възможности да се включат. По този начин причинно-маркетингови програми, трябва да направите участие лесно, убеди участниците те се включват, и да я направи достъпна.
Не подценявайте елемента на изненадата. Марките могат да загубят стабилност чрез бездействие и да спечелят като изненадат хората с активността си. Почти половината от анкетираните млади смятат, че компаниите са морално задължени да допринесат за подпомагането на социални каузи, но по-малко от 5% смятат, че компаниите могат да помогнат за решаване на проблеми, свързани с бедността, правата на човека, здравеопазване и образование, въпреки че те разполагат с познанията и ресурсите, да го направят.
Технологиите и творчеството могат да изиграят важна роля в социалната активност. Използвайте технологии, които тези хора разбират, за да стигнете до тях. Осигурете им платформи, които ще им позволят да покажат уменията си, свързани с новите технологии.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |OpenAI детронира SpaceX като най-ценната частна компания в света с оценка от 500 млрд. долара
Компании |Парламентът ще обсъди на първо четене изменения в Закона за държавния бюджет
Политика |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.