Потребителското доверие в Германия се покачва

Потребителското доверие в Германия се покачва

През последните месеци германското потребителско доверие се стабилизира и отчита леко повишение, което е сигнал, че най-тежкото във финансовата криза е прескочено, съобщава „Франс прес“, позовавайки се на данни на института за проучвания Gfk.

Институтът очаква индексът на доверие сред домакинствата да се покачи през февруари до 5,8 пункта от 5,7 пункта през януари. Предварителните очаквания на анализаторите бяха индексът, който се изготвя на база анкети на около 2 000 души, да запази сегашното си ниво.

„Спокойствието на финансовите пазари в момента прави германците по-уверени в началото на годината. Потребителите очакват икономиката да нарасне отново през годината”, посочват авторите на проучването.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас