Рекламите по време на наградите "Оскар" достигнаха рекордни цени

Рекламите по време на наградите Оскар достигнаха рекордни цени

Цената на телевизионните реклами, които ще бъдат излъчени по време на предстоящата тази вечер церемония по обявяване на носителите на наградите "Оскар" достигна сумата от 1,95 милиона долара за 30 секунди, информира БТА.

Това е с 8 процента повече, отколкото миналата година.

Въпросните 1,95 милиона долара за 30 секунди рекламно време обаче са далеч от 4,5-те милиона долара, които плащат рекламодателите за Супербоул.

Експерти отбелязват, че рекламодателите оценяват много високо преките излъчвания, тъй като в подобни случаи телевизионните зрители рядко откъсват очи от телевизионния екран, докато траят предаванията.

Според изчисления на специалисти, телевизионният канал АВС ще получи повече от 100 милиона долара от рекламите, коитоще се въртят по време на 3-часовото шоу тази вечер.

Церемонията по присъждане на наградите "Оскар" ще се състои в Dolby Theatre. Водещ ще бъде актьорът Нийл Патрик Харис. Миналата година тя е била гледана от 45 милиона американци. Очаква се тази година броят им да е с 2 милиона повече.

Телевизионната компания ABC притежава ексклузивното право да излъчва наградната церемония на територията на САЩ. Правото да показва "Оскар"-ите в чужбина до 2020 година притежава компанията Buena Vista International, която, както и Ей Би Си, влиза в състава на медийната група Walt Disney.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ