Проучване: Продуктите за похапване все по-често заместват традиционното хранене

Проучване: Продуктите за похапване  все по-често заместват традиционното хранене

Похапването (snacking) все по-често замества традиционните хранения.  То е основен момент от деня за 71% от консуматорите  в целия свят и сочено като предпочитано пред класическите закуска-обяд-вечеря.

Това показват резултатите от четвъртия годишен доклад  на Монделийз Интернешънъл (NASDAQ: MDLZ)  State of Snacking™, свързан с глобалните тенденции в похапването (snacking), който проследява нагласите и поведението на хиляди консуматори (18+ години), анкетирани в 13 пазара (САЩ, Канада, Мексико, Бразилия, Франция, Германия, Великобритания, Русия, Китай, Индия, Индонезия, Австралия и Южна Африка).     

Изследването обръща внимание и на това по какви критерии консуматорите правят осъзнат избор относно продуктите, които консумират.

Така например, според новите данни 61% казват, че обръщат внимание на порциите, преди да започнат да консумират.  78% от консуматорите  пък съобщават, че отделят време, за да се насладят на продукт или лакомство, а 61% казват, че обръщат внимание на порциите, преди да започнат да консумират.

55% от анкетираните споделят, че е по-вероятно да хапнат нещо малко в замяна на трите стандартни хранения.

Намаляването на отпадъците е важно за консуматорите, като седем от всеки десет анкетирани казват, че предпочитат продукти с по-малко опаковки, а 72% заявяват, че обикновено ги рециклират.

Хората също така търсят продукти за похапване, които да отговарят на различните нужди и поводи в живота им. Много от тях също така съобразяват размера на порциите, като казват, че разпределят порциите, преди да ги хапнат (61%), и проверяват етикетите с хранителните стойности, преди да закупят продуктите (68%).

Продуктите за похапване са повод  и за приятни моменти и взаимодействие с други хора, като седем от всеки 10 души потвърждават, че "споделянето на продукт с някой е начин да покажеш любов".

Освен  това  консуматорите са силно фокусирани върху това как техният избор на продукти за похапване влияе върху околната среда и осъзнават, че както компаниите, така и потребителите играят ключова роля в устойчивото производство на продукти за похапване.  63% от потребителите са съгласни, че продуктите с по-голямо въздействие върху околната среда трябва да струват повече, мнение, поддържано особено от милениалите (70%) и поколението Z (69%).  64% са склонни да платят повече за продукти, които са по-благоприятни за околната среда, а 65% биха платили повече за продукти с устойчиво произведени съставки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ