Проучване: Продуктите за похапване все по-често заместват традиционното хранене

Похапването (snacking) все по-често замества традиционните хранения. То е основен момент от деня за 71% от консуматорите в целия свят и сочено като предпочитано пред класическите закуска-обяд-вечеря.
Това показват резултатите от четвъртия годишен доклад на Монделийз Интернешънъл (NASDAQ: MDLZ) State of Snacking™, свързан с глобалните тенденции в похапването (snacking), който проследява нагласите и поведението на хиляди консуматори (18+ години), анкетирани в 13 пазара (САЩ, Канада, Мексико, Бразилия, Франция, Германия, Великобритания, Русия, Китай, Индия, Индонезия, Австралия и Южна Африка).
Изследването обръща внимание и на това по какви критерии консуматорите правят осъзнат избор относно продуктите, които консумират.
Така например, според новите данни 61% казват, че обръщат внимание на порциите, преди да започнат да консумират. 78% от консуматорите пък съобщават, че отделят време, за да се насладят на продукт или лакомство, а 61% казват, че обръщат внимание на порциите, преди да започнат да консумират.
55% от анкетираните споделят, че е по-вероятно да хапнат нещо малко в замяна на трите стандартни хранения.
Намаляването на отпадъците е важно за консуматорите, като седем от всеки десет анкетирани казват, че предпочитат продукти с по-малко опаковки, а 72% заявяват, че обикновено ги рециклират.
Хората също така търсят продукти за похапване, които да отговарят на различните нужди и поводи в живота им. Много от тях също така съобразяват размера на порциите, като казват, че разпределят порциите, преди да ги хапнат (61%), и проверяват етикетите с хранителните стойности, преди да закупят продуктите (68%).
Продуктите за похапване са повод и за приятни моменти и взаимодействие с други хора, като седем от всеки 10 души потвърждават, че "споделянето на продукт с някой е начин да покажеш любов".
Освен това консуматорите са силно фокусирани върху това как техният избор на продукти за похапване влияе върху околната среда и осъзнават, че както компаниите, така и потребителите играят ключова роля в устойчивото производство на продукти за похапване. 63% от потребителите са съгласни, че продуктите с по-голямо въздействие върху околната среда трябва да струват повече, мнение, поддържано особено от милениалите (70%) и поколението Z (69%). 64% са склонни да платят повече за продукти, които са по-благоприятни за околната среда, а 65% биха платили повече за продукти с устойчиво произведени съставки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Honda обмисля да прехвърли част от производството на автомобили от Мексико и Канада към САЩ
Автомобили |Русия възражда комсомолските школи за политическо образование от Съветския съюз
Политика |България подписа договор за търсене на нефт и газ в блок "Хан Тервел" в Черно море
Енергетика |ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.