Google пуска задвижвани от изкуствен интелект функции за рекламодатели
Google пуска две нови функции, базирани на изкуствен интелект, за рекламодатели, които автоматично ще намират най-добрите рекламни разположения за марки в услугите на технологичната компания, предава Ройтерс.
AI доминира в технологичната индустрия през последните месеци, тъй като Google и други компании разработиха нови чатботове, които могат да отговарят на потребители в отворени разговори. AI също така все повече се използва за обслужване на рекламодатели, които допринасят за приходите на компаниите.
Въпреки че Google вече въведе инструменти за изкуствен интелект за рекламодатели, сега използва технологията, за да помогне на марките да постигнат по-конкретни цели за своите реклами.
Една от новите функции, наречена Demand Gen, ще използва AI за поставяне на фото и видео реклами на рекламодател в няколко продукта като Gmail, емисията на YouTube и Shorts.
AI ще премахне необходимостта рекламодателите да мислят къде трябва да поставят рекламите си, а технологията ще се фокусира върху намирането на разположения, които са "блестящи, визуални и потапящи", каза Видхя Шринивасан, вицепрезидент на Google и генерален мениджър на рекламата.
Втората нова функция ще използва AI за намиране на най-добрите рекламни разположения с цел максимизиране на показванията на видеореклами на марка, посочват от Google.
"Ранното тестване показва, че марките са получили средно 40% повече гледания на видеоклипове с новия инструмент. Използвайки AI за премахване на част от "работата на парче" за рекламодателите, марките ще могат да се съсредоточат повече върху своята маркетингова стратегия и разказване на истории", добавя Шринивасан.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.