Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Кока-Кола България с две престижни отличия за най-добър работодател
Развойният ИТ център на компанията зае първо място в класацията Employer of Choice и оглави независимото проучване Graduate Survey
За втора поредна година развойният ИТ център на Кока-Кола България излезе на първо място в ежегодното независимо проучване „Graduate Survey“ сред компаниите с персонал до 250 души и заслужи прозвището „работодател с най-добър имидж“ в класацията „Employer of Choice“. Така, подразделението, открито през 2018 г. с една основна цел – да разшири глобалните ИТ възможности на компанията успя да утвърди позицията си на най-желания работодател в България.
В момента екипът на развойния ИТ център на компанията се състои от близо 200 служители и продължава да се разраства изключително бързо, като добавя нови развойни проекти в своя обхват. За бързите темпове на развитие говори и изборът на подразделението на Кока-Кола у нас като първа стъпка за разширяване на екипа на Costa Coffee в глобален мащаб. В подкрепа на мисията да вдъхновяват света да се наслаждава на висококачествено кафе, дигиталните екипи на компанията ще работят за персонализиране и свързване на дигитални преживявания рамо до рамо със своите колеги от Системата на Кока-Кола в България.
„За нас е голяма чест не просто да бъдем отличени като най-желания работодател в България, а да продължаваме да утвърждаваме тази титла. Създадохме ИТ центъра на The Coca-Cola Company преди близо 5 години и въпреки краткия период успяхме да създадем мотивиран екип от специалисти на световно ниво, с който заедно да превърнем Центъра и Кока-Кола България в най-добрия и най-желания работодател в страната“, сподели Жеко Петров, директор на глобалния ИТ център и допълни: „Тези две отличия са изключително важни за нас, тъй като ни показват, че вървим в правилната посока и ни мотивират да бъдем още по-смели в целите, които си поставяме, да продължаваме да стимулираме разнообразието, да подкрепяме хората и да даваме шанс на младите. Признанията за най-добър работодател в страната и най-предпочитан сред българските студенти поставят солидна основа за бъдещото развитие на Центъра.“
Развойният ИТ център на Кока-Кола България е част от световната структура за информационни технологии на Системата на Кока-Кола. Основните му сфери на дейност са свързани с предоставянето на технологични решения за управление и продажби, анализ на данни, автоматизация на бизнес процесите, дигитален маркетинг, мобилни приложения, инфраструктурна и информационна сигурност, облачни услуги и други. Сред причините за позиционирането на ИТ центъра в София са талантливите технологични експерти, географското разположение и подходящата часова зона, качеството на образователната система и желанието на младите хора в България да работят в ИТ сферата. Отличията, получени толкова скоро след откриването му, затвърждават имиджа на България като успешна и атрактивна дестинация за развитие на информационни технологии.
„За нас тези признания са особено важни, тъй като отразяват оценката както на младите хора, така и на тези с натрупан опит и експертиза.", коментира постиженията на развойния ИТ център Александра Щетинска, мениджър Човешки ресурси в Кока-Кола България и HR Business Partner за EMEA.
"Вярвам, че грижата и доверието, което даваме на колегите ни, съчетано с магията на бранда и интересните технологични решения, които разработваме, са в основата на успеха ни. Като отговорен работодател, ние ще продължаваме да правим смели стъпки, за да стимулираме разнообразието и приобщаването в екипите ни, като даваме шанс на млади таланти, които стартират своята кариера, и подкрепяме жените, избрали технологичната кариера, чрез различни партньорства и вътрешни групи за развитие.“, отбеляза още тя.
И двете признания за подразделението на Кока-Кола България, което създава ИТ и софтуерни продукти, са заслужени в класации с утвърдена репутация и изключително голяма конкуренция.
Класацията на „Employer of Choice“ предоставя възможност за изява на компаниите с проекти в сферата на човешките ресурси. Изследването се провежда чрез анкета, която съдържа 50 въпроса и която могат да попълнят всички работещи в България. Анализът се извършва чрез сложен алгоритъм, разработен от Саймън Бъроу, бащата на науката за работодателска марка, който изследва над 50 от най-важните характеристики, които един бранд трябва да притежава, за да бъде сред най-желаните работодатели в страната.
„Graduate Survey“ от своя страна е не по-малко популярно, независимо онлайн проучване, което се провежда ежегодно и измерва мнението на студентите за предпочитания от тях работодател. То има за цел да събере обратна връзка от бъдещите млади специалисти в България за мечтаната им компания, като по този начин помага на работодателите да разберат как да се позиционират на пазара на труда сред младите таланти. Отличаването на развойния ИТ център и в двете класации е пореден знак за утвърждаването на Кока-Кола България като отличен работодател в страната.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.