Език на цветовете в реклама на OPI (видео)
Американският бранд дамски лакове за нокти OPI, известен в козметичната индустрия по света, стартира нова рекламна кампания с уникална идея. Марката разказва в онлайн реклама, видео и чрез други похвати, че цветовете съдържат език. С тях всяка дама може да комуникира информация - например, да изпраща съобщение, че обича някого (да кажем баба си на рождения й ден) чрез светлозеленото, бледорозовото, виненото на пръстите. Или да казва сбогом на една любов чрез цветовете на плача - жълтото, сивото. Да е гневна чрез лилавото. Идеята е, че жените не избират случайно цветовете за ноктите си, а ги подбират според житейското си настроение. Всичко носи смисъл и заряд.
Кампанията е изискана и красива, посочва Adweek. Тя е дело на рекламна агенция DAN в Париж - част от мрежата на американската TBWA. Представянето започва с думите на една "говореща капка" лак - какво казва тя, може да видите във видеоклипа, който следва.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.