Кучето променя всичко
Просто идеална като идея и изпълнение, тази рекламна кампания на кучешката храна Pedigree от Бразилия печели отлична оценка сред маркетинг наблюдатели от всички държави, както и от широката публика.
В центъра й стои посланието, че кучето като домашен любимец коренно променя начина, по който гледаме на човека. Идеята е подплатена с визия на мъж, който постъпва добре или лошо според това дали има куче до него.
Той е самоубиец, ако е застанал на перваза на висок етаж на сграда сам, и спасител, ако на перваза има кученце, което може да падне. Добър стопанин е, ако хвърля бутилка в морето, която кучето да му донесе, и лош човек, който замърсява природата, ако около него на брега няма куче. Бухалката зад гърба му в парка може да бъде счетена за опит да нападне идваща отсреща по алеята жена. Същата бухалка може да бъде просто играчка, ако разхожда кучето си.
Кампанията е плод на една от най-добрите школи за креативна реклама в света - бразилската. Дело е на агенция BBDO, Сао Пауло.
Adme.ru е една от международните медии, които наскоро я отразиха.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.