Progress назначи Фарис Суайс за главен директор „Трансформации”

Progress назначи Фарис Суайс за главен директор „Трансформации”

Progress, под чийто бранд Telerik вече оперира в България, обяви, че Фарис Суайс, доскорошен главен технически директор на Telerik,ще заеме новосформираната позиция на главен директор „Трансформации” (Chief Transformation Officer) в глобалната компания.

В новата си роля той ще работи тясно с продуктовите екипи с цел идентифициране и изпълнение на стратегическата технологична посока на цялата компания с фокус върху Progress® DigitalFactory™ - новата базирана „в облака” цялостна платформа на компанията за създаване на дигитални преживявания за всички канали. Суайс е базиран в София.

„Ролята на Суайс на главен директор „Трансформации” е изключително важна и по естество включва и визионерска, и техническа част”, коментира Фил Пийд, изпълнителен директор на Progress. „Със силната си техническа компетентност и предприемачески умения Фарис е изключително подходящ за тази лидерска позиция. Предвид предишния му опит като вицепрезидент „Инженерство” в Progress и главен технически директор в Telerik, аз съм уверен в способността му да ръководи дигиталната трансформация на нашите клиенти”, допълни Пийд.

Суайс се присъединява към Telerik през 2010 г., когато компанията придобива съоснованата от него ArtOfTest, на която той е и главен технически директор. След придобиването на Telerik от Progress през декември 2014 г., той става вицепрезидент „Инженерство”. Суайс има над 15 години опит в разработката на софтуер и е бил архитект и консултант за компании като Microsoft и Dell. Завършил е компютърно инженерство в САЩ. На настоящата си позиция той ще отговаря директно пред изпълнителния директор Фил Пийд.

„Progress е един от главните катализатори на глобалната бизнес промяна към дигитална трансформация и съм изключително развълнуван да бъда част от нея”, каза Суайс. „Една от основните ми роли е осигуряване на възможност за нашите клиенти да предоставят най-ангажиращото възможно дигитално бизнес преживяване, така че да имат конкурентна преднина и доволни клиенти. С представянето на нашата дигитална трансформация и DigitalFactory поемаме смело напред към тази цел”, допълва той.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Хлапето-милиардер: Ето в какво инвестира парите си суперзвездата на НБА ЛеБрон Джеймс
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
На днешната дата, 20 октомври. Рождениците днес
Предстоящият вот за Олимпийските игри - лакмусов тест за Германия
Антарктида започва да прилича все повече на Гренландия – и това не е добре
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Стотици хиляди излязоха на протест срещу политиката на Тръмп