Facebook въведе такса за промотиране на статусите в САЩ

Facebook въведе такса за промотиране на статусите в САЩ

Социалната мрежа Facebook пусна платена услуга в САЩ, с която всеки може да промотира статуса си след заплащане на определена такса. По този начин той достига до повече приятели, предава „Франс прес”. Услугата е активна от вчера.

"Спонсорираната" информация, която може да бъде обява, благотворителна акция, съобщение за годеж или просто нещо, което хората искат приятелите им да видят, ще се появява на челно място в потока на новините, след като си платите.

Новата услуга се тества от май в Нова Зеландия и още няколко други държави. От пролетта социалната мрежа предлага и подобна платена услуга, но насочена към компаниите.

Мрежата на Марк Зукърбърг има близо милиард потребители, но анализаторите продължават да изразяват съмнения в способността й да се възползва от тази база, за да печели наистина.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий