YouTube въведе филтър за реклами

YouTube въведе филтър за реклами

Сайтът YouTube въведе нов формат за реклами, който дава възможност на потребителите с един клик да пропускат реклама, която не им е интересна. Форматът се нарича TrueView.

Google, която е собственик на YouTube, тестваше от дълго време формата TrueView. При неговото използване, рекламният клип продължава 5 секунди, след което потребителят може да прескочи останалата част от рекламата и да мине направо към интересуващото го съдържание.

Налична е още една опция на TrueView и тя се свежда до предложение към потребителя да гледа една от няколко реклами. Услугата таксува рекламодателите само за изгледан клип.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващо прост метод за разрешаване на конфликти на работното място
Премиерът: Неприемливо е Радев да чертае политическия си проект в електорална надпревара с "Възраждане"
Наталия Киселова: Въпросът за референдума за еврото е спорен
Макрон, Мерц, Стармър и Туск отидоха в Киев, за да покажат "непоколебима" подкрепа за Украйна
Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
Завладяващият брандов наратив, който резонира със скептичните потребители
Туризмът е напът да донесе рекордните 135 милиарда долара в турската икономика през 2025 г.
Радев: По-важно от напрежението в Европа, е напрежението в България