YouTube въведе филтър за реклами

YouTube въведе филтър за реклами

Сайтът YouTube въведе нов формат за реклами, който дава възможност на потребителите с един клик да пропускат реклама, която не им е интересна. Форматът се нарича TrueView.

Google, която е собственик на YouTube, тестваше от дълго време формата TrueView. При неговото използване, рекламният клип продължава 5 секунди, след което потребителят може да прескочи останалата част от рекламата и да мине направо към интересуващото го съдържание.

Налична е още една опция на TrueView и тя се свежда до предложение към потребителя да гледа една от няколко реклами. Услугата таксува рекламодателите само за изгледан клип.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имущество, придобито от престъпна дейност, вече ще се конфискува и от роднини, съпрузи и партньори на виновните
Земетресение с магнитуд 8,7 разлюля руския полуостров Камчатка
ФБР откри „липсващата минута“ от видезаписа в нощта на смъртта на Джефри Епстийн
Цените на лекарствата в евро ще бъдат публикувани още през август
Времето: Топло с валежи в южната и източната част на страната
Половината от учениците в професионалните гимназии са с квалификация, която не се търси на пазара на труда
Преговори между САЩ и Китай приключиха без удължаване на търговското примирие, Тръмп ще вземе окончателното решение
Борба с ниската раждаемост: Китай въведе годишно плащане по 500 долара „майчински капитал“ на дете