YouTube въведе филтър за реклами

YouTube въведе филтър за реклами

Сайтът YouTube въведе нов формат за реклами, който дава възможност на потребителите с един клик да пропускат реклама, която не им е интересна. Форматът се нарича TrueView.

Google, която е собственик на YouTube, тестваше от дълго време формата TrueView. При неговото използване, рекламният клип продължава 5 секунди, след което потребителят може да прескочи останалата част от рекламата и да мине направо към интересуващото го съдържание.

Налична е още една опция на TrueView и тя се свежда до предложение към потребителя да гледа една от няколко реклами. Услугата таксува рекламодателите само за изгледан клип.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
Супермаркетите в Испания превземат ресторантите: готовите ястия чупят всички рекорди
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
Наложената от Тръмп такса от 100 000 долара за виза Н-1В беше оспорена в съда
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Четири станаха жертвите на наводненията в района на "Елените"
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса