YouTube въведе филтър за реклами
YouTube въведе филтър за реклами
Маркетинг
Обновена 13:08ч., 02.12.2010
Сайтът YouTube въведе нов формат за реклами, който дава възможност на потребителите с един клик да пропускат реклама, която не им е интересна. Форматът се нарича TrueView.
Google, която е собственик на YouTube, тестваше от дълго време формата TrueView. При неговото използване, рекламният клип продължава 5 секунди, след което потребителят може да прескочи останалата част от рекламата и да мине направо към интересуващото го съдържание.
Налична е още една опция на TrueView и тя се свежда до предложение към потребителя да гледа една от няколко реклами. Услугата таксува рекламодателите само за изгледан клип.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тъмната страна на отстъпките
Маркетинг |
Обновена 01:06ч., 07.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 07.05.2024
Ричард Брансън за наемането на правилните хора
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 07.05.2024
На днешната дата, 7 май. Рождeниците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 07.05.2024
Инвеститорските настроения в еврозоната растат за седми пореден месец
Бизнес |
Обновена 19:30ч., 06.05.2024
Ричард Брансън за наемането на правилните хора
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 07.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 07.05.2024
На днешната дата, 7 май. Рождeниците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 07.05.2024
Първите три региона в ЕС с най-висок процент на моторизация през 2022 г. са в Италия
Автомобили |
Обновена 16:30ч., 06.05.2024
Тъмната страна на отстъпките
Маркетинг |
Обновена 01:06ч., 07.05.2024
16 азиатски житейски мъдрости
Маркетинг |
Обновена 15:20ч., 17.01.2015
20 снимки на прекрасни булки, които сияят от щастие
Маркетинг | Advertorial |
Обновена 14:00ч., 10.04.2015
Най-красивите известни мъже над 40
Фотогалерия |
Обновена 16:10ч., 13.04.2015
Коментари
Няма въведени кометари.