Гениални минималистични реклами – част II (2)

Може и да звучи малко противоречиво, но простите неща често изискват и много повече креативност и са много по-сложни за създаване, отколкото изглеждат. Но и ефекта при тях е поразителен, обикновено една проста идея е силно въздействаща на аудиторията.
Но стига приказки, днес ще ви покажем новите ни предложения от втората част на "Гениални минималистични реклами".
Ако ви харесват вижте още тук.
1. Дамско бельо K-Lynn
Бельо като втора кожа. (Рекламна агенция: JWT, Дубай, ОАЕ)
2. Volkswagen Костенурка Кабриолет: Лого
Новата костенурка кабриолет. (Рекламна агенция: Bluedream Ad, Шангхай, Китай)
3. Почини си. Вземи си KitKat
Почини си! Вземи си KitKat. (Рекламна агенция: JWT London, Великобритания
4. Puma
Рекламна агенция: неизвестна
5. Bayer Aspirin & Cafiaspirin
Ако то става по-силно и ние ставаме по-силни. (Рекламна агенция: Almap BBDO, Бразилия)
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пазарите в САЩ тръгват нагоре, след като Тръмп охлади напрежението с Китай
Икономика |Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Любопитно |САЩ призовават Китай да освободи 30 лидери на влиятелна нелегална църква
Свят |СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
Наука и Здраве |Мозъчният тръст Bruegel: Европа е купила от САЩ оръжия за рекордните 76 милиарда долара през 2024 г.
Бизнес |Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 13 до 19 октомври
Хороскоп |Владимир Путин въведе мораториум върху държавните субсидии за горива до май 2026 г.
Свят |ДПС-Ново начало печели изборите за общински съветници в Пазарджик
България | Общество |Плащат ли богатите достатъчно високи данъци?
Икономика |Светът на парите: Доминацията на дигиталния долар е зов за събуждане в еврозоната
Финанси |Все повече домакинства в Нидерландия разполагат с активи над 1 милион евро
Икономика |Франция има ново правителство
Политика |

Коментари
Няма въведени кометари.