Защо децата не искат да станат банкери? (видео)
Банковият сектор има сериозна нужда да подобри имиджа си, посочва Business Insider. Авторите на американския бизнес сайт смятат, че влошената му репутация на много пазари се долавя дори от децата, които вече не искат да работят в него като пораснат.
Белгийската федерация на финансовия сектор - Febelfin - възложи на рекламна агенция Duval Guillaume в Белгия задачата да създаде кампания, която да издигне имиджа и възприятията за банките. Агенцията събрала няколко симпатични деца в страната и ги запитала какви мечтаят да бъдат по професия и дали не им се иска да станат банкери. После отбрала някои от най-честните им отговори във видео. Сред изказванията се включват: "Не искам да стана банкер, родителите ми не ги харесват", "Те са егоисти", "Не мисля, че са много искрени", "Никой не ти казва "Здравей" в банката".
Може би тези деца ще променят мнението си като пораснат.
Ето и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Цитат на деня
Цитат на деня |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.