Историята на Мадам LIERAC или как се твори красота

Историята на Мадам LIERAC или как се твори красота

„Това, което прави една жена изключителна е желанието на другите да я докоснат, когато я видят“. Това е професионалното мото на Фарида Дауд Алмадовар. Но коя е тя? Най-точното определение за нея е – душата на LIERAC – една от най-престижните световни марки за козметика.

Начело на марка, представена в повече от 50 държави, Фарида Дауд Алмодовар символизира успеха на съвременната делова жена. Когато я попитат за измеренията на този успех, тя просто отговаря „Аз израснах с LIERAC, а LIERAC – с мен“.

Фарида Дауд Алмадовар е французойка от марокански произход. Образованието й е много далеч от козметиката – завършила е политология. Личният и професионалният й живот обаче са неизменно свързани с LIERAC от 1975 година, когато Фарида се присъединавя към новосъздадената козметична марка като мениджър, отговарящ за маркетинг, инвестиции и развитие. От 1977 година заема поста вицепрезидент на компанията.

Създател на марката е д-р Кариел, който основава LIERAC през 1975 година, залагайки на медицинското начало във формулирането на продуктите.

Днес, LIERAC предлага повече от 120 продукта, всеки от които лично тестван и одобрен от Фарида Дауд. "Няма създаден досега продукт на LIERAC, от който да се срамувам. Невъзможно е да говориш за лоялност, а де не тестваш лично всяка формула от гамата на марката”.

На нея се дължи изборът на цикламен цвят в опаковките на продуктите - революционна концепция през 80-те години, когато всички продукти, предлагани в аптеки са в традиционни бели опаковки. "Трябва да създаваш тенденции, а не да ги следваш", споделя Фарида един от най-важните уроци за постигане на успеха, който да те задържи на върха.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ