Мистериозен мъж се промъква в кадър на всеки британски репортаж
Кой е мистериозният човек, който попада в общия фон на всяка телевизионна новина? Този въпрос вълнува десетките британски зрители, които забелязаха появата на едно и също лице зад репортерите на различните телевизии.
Мъжът се казва Пол Яроу и стана известен в интернет като „пълничнкия мъж, който иска да го дават по телевизията”, пише „Дейли мейл”.
Сайтът fidgetwith.com забеляза всичките му телевизионни появи и направи каталог от кадри, в които той изскача зад репортера. В повечето случаи Яроу е облечен с един и същи бежов пуловер. Често говори по телефона.
Местата и поводите са различни. Мъжът изниква в репортаж пред сграда на „Скотланд Ярд”, на улицата в Южен Лондон и в много други места. Появите му датират от миналата година. Последната от тях беше засечена вчера.
След 13-тата секунда във видеото по-долу можете да проследите как мъжът бавно се промъква в кадър и застава зад репортерката на BBC.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Централната банка на Китай разширява квотите за внос на злато поради рязко покачване на търсенето
Финанси |Времето: Облачно, с превалявания
България |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Цитат на деня
Цитат на деня |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.