Най-високият хотел в света ще бъде в Хонконг

През март 2011 г. ще отвори врати най-високия хотел в света - Ritz-Carlton в Хонконг. Сензацията на новия хотел ще бъде вътрешният басейн, разположен на 118-я, последен етаж на сградата. Това ще бъде и най-високо разположеният басейн в света.
Сегашният рекорд за басейн, разположен на най-голяма височина, се държи от хотел "Marina Bay Sands" в Сингапур - на 55-я етаж. Хотелът, който все още се изгражда, ще се превърне в лице на веригата "Ritz-Carlton" за Азия.
Етажите от 102 до 118 ще бъдат заети от Международния търговски център, според AOL Travel. Последните 16 етажа ще имат 312 стаи, спа център, фитнес зала и шест ресторанта. Останалата част от Международния търговски център, който ще бъде и най-високата сграда в Хонконг, ще включва търговски помещения и луксозни апартаменти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.