Най-странните екологични продукти

Няма спор, индустрията с интерес към екологичните продукти бележи бум в последните години, коментира planetgreen.discovery.com. Непрекъснато се търсят зелени решения и алтернативи на продуктите, които вредят на природата. И с всяка подобна надпревара, наред с победителите са и победените – иновации и хрумвания, които опитват да помогнат на каузата чрез странната си, понякога неадекватна идея.
Представяме ви няколко примера за необичайни екологични продукти:
Прежда от козината на домашните любимци. Милиони грижовни собственици на кучета и котки по света подстригват козината им в топлите, летни месеци. Защо целият този материал да се губи? Има и друг вариант: той да бъде използван в изготвянето на прежда, смятат някои специалисти.
Килими от мъх. Следващият път, когато някой гост у вас разтревожено ви попита „Това в банята мухъл ли е?", уверено и сериозно можете да му обясните, че следвате идеята на Нгуйен Ла Чанх, който създава килими и малки постелки, както от мухъла, така и всякакви видове мъх от горска и островна растителна среда. Така можете да оправдаете малката, влажна екосистема в банята ви, която кара гостите ви да се изпотят.
Най-универсалният еко крем. Може да сте чули за мултифукционални продукти за кухнята, но употребата им обикновено не се разпростира другаде, освен в помещението за готвене. А „новият, революционен“ „Greenfibres edible shoe cream” го прави! Това е специален крем от зелени фибри, за който се твърди, че може да се използва за много, най-различни неща. Смята се, че той може да се маже на филийки хляб и да се ползва за хранене, да се използва вместо готварско олио и да бъде също балсам за коса или за устни. Впечатляващо, нали?
Памперси за многократна употреба. Памперсите са един от малкото
видове продукти, които всъщност са по-евтини в органична форма. Като се
замислим, всичко което замърсява природат,а по дефиниция се смята за
„боклук“. Производителите на памперси от Nature Babycare призовават
майките да бъдат най-вече екологични и може би не толкова хигиенични.
Зависи от гледната точка.
Дреха, чувствителна на замърсяването. По дрехите посрещат. Ако сте еко активист – това е модата!, смята дизайнерката Стефани Сендстром. В създадената от нея линия с облекла има вградени сензори на американската Агенция за опазване на околната среда (EPA), които отчитат в каква атмосфера се намира всеки, облечен в тях. В места, където замърсяването е много голямо еко дрехата се намачква, сякаш току що е излязла от пералнята.
Органични ковчези. Имате приятел, който наскоро е починал и е бил запален природозащитник? Продължете мисията му като го изпратите в еко ковчег! Това предлагат дизайнерите на това смущаващо изобретение малко в стил "английски хумор". Органичните ковчези са изработени от бананови листа и бамбук, което прави по-лесно разграждането им в почвата. Както е казано в Библията "пръст при пръстта...".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.