Три различни марки с еднакви реклами

Две конкурентни автомобилни компании - Renault и Nissan представиха в края на май тази година електромобилите с реклами, които поразително си приличат по замисъл.

Рекламните филми на Reanult Z.E. и Nissan Leaf сякаш са еднакви, отбелязват авторите в AdvertisingAge. Идеята е една и съща - че електричеството е по-добър вариант от бензина. Героите в тях използват поредица от електроуреди от ежедневието, които в кадрите на рекламите са странни, защото са захранвани с бензин. До момента, нито една от двете рекламни агенции (TBWA Worldwide за Nissan и Publicis за Renault) не е обвинила другата в плагиатство.

Но американските специалисти си спомниха, че освен помежду си, рекламите много приличат и на друга, излъчена през 2010 г. реклама - тази на електрическия автомобил на Mitsubishi- i-Miev. Тя също представя света без бензин.

Трите клипа, направени като под индиго, ви представяме тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.