Три различни марки с еднакви реклами
Две конкурентни автомобилни компании - Renault и Nissan представиха в края на май тази година електромобилите с реклами, които поразително си приличат по замисъл.
Рекламните филми на Reanult Z.E. и Nissan Leaf сякаш са еднакви, отбелязват авторите в AdvertisingAge. Идеята е една и съща - че електричеството е по-добър вариант от бензина. Героите в тях използват поредица от електроуреди от ежедневието, които в кадрите на рекламите са странни, защото са захранвани с бензин. До момента, нито една от двете рекламни агенции (TBWA Worldwide за Nissan и Publicis за Renault) не е обвинила другата в плагиатство.
Но американските специалисти си спомниха, че освен помежду си, рекламите много приличат и на друга, излъчена през 2010 г. реклама - тази на електрическия автомобил на Mitsubishi- i-Miev. Тя също представя света без бензин.
Трите клипа, направени като под индиго, ви представяме тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Археолози разкриха 2000-годишно „мистериозно убийство“, докато снимат телевизионно предаване
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |НАП продава автогарата в Перник
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.