Хонконг забрани неприлична реклама с Памела Андерсън

Международното летище в Хонконг забрани реклама със секс бомбата Памела Андерсън, защото я сметна за твърде фриволна. Макар че е посветена на хуманна кауза - защитата на животните, клипът няма да се върти по ограмните видеоекрани на аерогарата.
Рекламата, поръчана от организацията PETA ("Хора за справедливо отношение към животните"), трябваше да бъде видяна от милиони пътници и посрещачи в края на 2010-а и началото на 2011 г. По статистика в това време през летището на Хонконг преминават по 100 000 човека дневно.
Агенция JCDecaux, която се занимава с рекламата на аерогарата, реши, че няма да пусне клипа с Памела, понеже е "твърде пикантен".
Американската актриса играе служителка по безопасността, която не пропуска пътници, облечени в дрехи от естествена кожа. Появява се и гола двойка.
Клипът е от кампанията Cruelty doesn't fly ("Жестокостта не лети") и вече бе забранен на американските летища с аргумента, че може да обиди някои пътници. В Ню Йорк например спирането бе оправдано с малките деца.
PETA все пак се надява да успее да покаже видеото в Токио и Сидни.
Това не е първият скандал с реклама на Памела Андерсън за организацията. Както съобщи "МениджърНюз" през юли, канадските власти спряха "сексистки/сексуален" плакат с актрисата.
Там актрисата е разграфена за разфасовка, а частите й са написани на френски - гърди, плешка, ребра, бут и т.н.
Слоганът на рекламата е "Всички животни имат същите части на тялото".
Организацията се надяваше да получи разрешение и да окачи грамадния плакат на площад в центъра на Монреал. Местните власти обаче не разрешиха. Те смятат, че плакатът противоречи на "битката за равенство между жените и мъжете".
Памела Андерсен заяви, че не е очаквала такова пуританство. "Много жалко, че в град, известен като прогресивен, може да бъде забранено на жените да използват своето тяло за политически протест срещу страданията на кокошките и кравите", каза актрисата.
Вицепрезидентът на PETA Дан Матюс коментира, че градските власти са объркали понятията "сексуално" и "сексистко".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.