Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10-те най-добри реклами на Apple 10
10-та от 10-те най-добри реклами на Apple е наистина впечатляваща. Още с появата си iPhone 4 донесе невероятен емоционален заряд. А рекламата на продукта, наречена „Срещни се с нея” го издигна до висините на емоционалното обвързване в маркетинга.
Рекламистите тук са се заиграли с тънките струни на душевността на потребителите. Бас ловим, че след като са гледали тази реклама милиони дядовци и баби по света са пожелали новата технологична играчка на Apple – iPhone 4.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ЕК дава първоначално одобрение за второто плащане за България по Плана за възстановяване
ЕС |На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
Икономика |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Свят |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Наводнението в Елените взе три жертви, областната управа на Бургас помоли армията за помощ (ВИДЕО)
Общество |В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
Свят |Бедствено положение в община Трън
Общество |„Топлофикация София“ започва поетапно пускане на парното
София |Премиерът на Полша нарече продължаващите руски провокации "нов вид война"
Свят |Придобиването на EA за 55 млрд. долара е „голяма победа“ за инвеститорите, но поражда несигурност за геймърите
Компании |xP&A: когато бюджетът става стратегическо оръжие
Финанси | Advertorial |Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.