Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 фрази, които убиват смелата кампания
В рекламата, както във всяка друга творческа професия, се изисква известно количество смелост. В света на креативните хора и истински оригиналните фигури (Анди Уорхол, Пикасо, Деймън Хърст) смелите са тези, които получават внимание.
Дръзките, революционни идеи в рекламата често са измествани от страха от провал на рекламодателя, коментират в About.Advertising. Много от революционните идеи в криейтива често не „преживяват“ повече от една презентация пред клиента. Тези, които все пак започват да бъдат реализирани, по-късно често са редактирани, кадрите им са скъсявани и минават през няколко филтъра.
Има 10 много популярни фрази, които са сред най-честите обяснения за това защо една смела идея в рекламата не е одобрена.
1. „Конкурентът не прави така“. Всъщност, смисълът на рекламата е да разграничи марката, нали?
2. „Не изглежда/не звучи като реклама.“ Чудесно, така ще се отличи!
3. „Не сме готови още да направим тази крачка.“ Ако клиентът каже такова нещо, значи той никога няма да бъде готов.
4. „Това струва страшно много, нали?“ Но по-добре ли е да се похарчат по-малко средства за рекламна идея, която никой няма да забележи?
5. „Не го разбирам.“ За жалост тази фраза е един от най-големите убийци на идеи. Изумително е как част от шефовете в компаниите могат да елиминират една идея, насочена към тинейджърите и поколението Х.
6. „Не сме правили подобно нещо досега.“ Ами, точно това е идеята!
7. „Хуморът тук не работи.“ Тогава редактирайте идеята, но отново заложете на хумор, ако е подходящо. Той е един от най-страхотните и ефективни начини да се рекламира.
8. „Тази идея за реклама не казва всичко, което искаме да кажем.“ Когато аудиторията е затрупана с твърде много информация за продукта или услугата обаче тя губи фокус.
9. „Трябва да променим тона.“ ???
10. „Можем ли да комбинираме идеите?“ Не е за препоръчване две или три добри идеи за реклама да бъдат влагани в една творба. Така сервирате на клиента закуска, обяд и вечеря. Съчетанието ще убие ефекта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.