11 безплатни онлайн инструмента за маркетинг

11 безплатни онлайн инструмента за маркетинг

Как да отговорят с маркетинг малките фирми без бюджет, които се конкурират на пазара с корпоративните гиганти, които имат на разположение стотици милиони долари? Има решение. Те могат да използват някои маркетингови инструменти в интернет и да извлекат абсолютно максималното от тях, безплатно. 

Това посочва в сайта на американското сп. Inc. авторът Уолтър Чен - създател и управител на компанията iDoneThis. Той изброява част от инструментите, които е използвал, за да популяризира бизнеси-негови клиенти, от нулата. Ето кои са те. 

  • Name Mesh. Избирането на име за една нова компания и свързването му със сътветен домейн може да отнеме учудващо дълго време. Name Mesh предлага вид решение на този проблем. След търсене по няколко ключови думи, инструментът показва стотици имена на домейни, които може да се използват за един бранд. 
  • Hipster Logo Generator. Услугите на един професионален дизайнер на лога са много скъпи. Hipster Logo Generator може да бъде от полза за стартиращите фирми, които имат нужда да получат присъствие на пазара незабавно. Ще се изненадате приятно колко свежо и стилно лого може да получите за 30 секунди. Безплатно е. 
  • Strikingly. Той предлага лесен и прост начин за създаване на интернет страница с форми за регистрация на имейли. Нужни са елементарни технологични познания, за да се използва. 
  • SumoMe. Изграждането на абонамент с имейли честно не е считано за най-важното нещо за една стартираща фирма. Но то е важно, защото в него се включват много от най-ранните клиенти. Първата грешка на предприемачите е, че изчакват твърде дълго да го съставят и да видят дали някой ще се запише, за да разбере повече за продукта им.
  • WordPress.com. Това е най-развитата платформа за управление на фирмен блог. Мнозина нямат представа, че човек може да започне да работи с него напълно безплатно. Хората избират Tumblr, защото е безплатен - с него създават лично блогърство. Проблемът е, че Tumblr не е проектиран за бизнес ориентирано блогърство. 
  • Pablo by Buffer. Туит съобщенията със снимки получават 150% повече ретуитове от текстовите съобщения, а ретуитванията, не кликванията, отговорите или фаворитите, са това, което увеличава дистрибуцията на съобщения в Twitter пред по-голяма публика. За да използвате снимки с надписи в туит съобщенията си може да се обърнете безплатно към Pablo. Този инструмент прави лесно поставянето на текст върху снимка, като някой вдъхновяващ цитат върху снимката, която е много по-ефективна за споделяне и ще направи съобщението ви визуално. 
  • Unsplash by Crew. Изглежда, че снимките са нещо безплатно в мрежата, но всъщност не са. Ако ползвате чужди снимки, избрани ей така, може да си навлечете проблем с авторските права и негативен пиар. Висококачествената фотография струва скъпо. Unsplash е място, където може да намерите безплатно хубави снимки, които да използвате в маркетинга си. 
  • Wistia. Видео маркетингът е невероятно ефективен начин да изградите лична връзка с аудиторията си. Wistia е лесен вариант да вградите в мрежата бизнес видео и има щедър безплатен план, който подарява 25 клипа. Разбира се, може да изберете и YouTube, за да сложите видеоклиповете си в него, но YouTube всъщност активно ще опитва да задвижи посетителите ви към други YouTube клипове, които не са вашия. 
  • Optimizely. Този инструмент дава възможност да се тестват различни маркетингови съобщения едно срещу друго, за да се разбере кое от тях се представя най-добре. 
  • Trello. Маркетингът, също аккто продажбите, може да се оприличи на фуния или тунел. Това прави Trello най-добрият инструмент за управление на маркетинговите усилия. Много по-добър е от много традиционни инструменти за проектен мениджмънт, като Asana и Basecamp. Може да го използвате, за да направите добре оформен във визуално отношения маркетинг план, за да бъдете организирани при изпълнението му. 
  • Google Analytics. Единственият начин да подобрите маркетинговите си усилия е да измервате успеха на това, което правите. Google Analytics е най-лесният начин да започнете да анализирате представянето на сайта си, за да разберете колко хора го посещават и какви.

​Успех!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ