17 рекламни експерти в журито на Effie България 2016

17 рекламни експерти в журито на Effie България 2016

Уважавани представители на комуникационни агенции в България, преподаватели, маркетингови мениджъри в компании съставят тазгодишното жури на конкурса за ефективност в рекламата EFFIE® България 2016.

Журито включва от 17 експерти, съобщават организаторите. Те ще оценяват подадените за участие десетки осъществени през последната една година рекламни проекти и инициативи на българския пазар. Наградите Effie традиционно отличават най-работещите и отплатили се многократно за инвестицията реклами и кампании за последната година. 

Стриктният подбор на журито и строгите критерии на оценяване гарантират необходимата обективност и безпристрастност при оценката на проектите, подчертават от Effie България. 

Тази година пълният състав на журито включва:
1. Весела Димова - търговски директор, BTV Media Group
2. Грета Колева - ръководител oтдел „Комуникационни консултации и дигитален маркетинг“, BBDO Group 
3. Димитър Стаматов - маркетинг мениджър, JTI Bulgaria
4. Иво Алтънов - управляващ директор, Noble Graphics
5. Калина Петкова - изпълнителен директор, Publicis Sofia
6. Красимир Папазов - директор „Бизнес Развитие“, Ogilvy Group Bulgaria
7. Красимира Василева Хаджийска - директор „Продажби, маркетинг и ПР“, Нова Броудкастинг Груп
8. д-р Кристиян Постаджиян - преподавател по реклама, Нов български университет 
9. Марчела Абрашева - регионален директор Югоизточна Европа, TNS BBSS South East Europe
10. Петър Ного - директор „Бранд и маркетинг комуникации“, Теленор България
11. Радина Шкутова - маркетинг мениджър, Загорка АД
12. Светлана Проданова - национален директор, BNI България
13. Силвия Костова - началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка
14. Стоян Михайлов - управител, Джънкшън България
15. Тошка Иванова - творчески директор, reforma
16. Юлиан Добрев - управител и директор анализи, BluePo!nt
17. Ясен Георгиев - заместник управляващ директор, New Moment New Ideas

Заявките се журират на два етапа през месец май, а оценяването е анонимно и конфиденциално. Прозрачността на всички процедури по журирането се осигурява от акредитиран независим наблюдател. 

Крайният срок за подаване на заявки за участие в конкурса за рекламна ефективност Effie България е 25 април 2016 г. Извънредният срок, с по-висока такса за участие, е 4 май 2016 г. 

Победителите в тазгодишното издание на EFFIE® България 2016 ще бъдат обявени на официална церемония, която ще се проведе на 7 юни 2016 г. Тази година, закупените до 4 май покани за церемонията са с 20% по-ниска цена.

Подробна информация за участие, съвети на журито и миналогодишните победители може да откриете на обновения сайт на конкурса, или на страниците във Facebook, LinkedIn и Twitter. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ