Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 минути мъжко щастие, oт Carlton Dry
Какво е необходимо, за да се родят куп глупости, които разсмиват? Само четирима мъже със свободно време под един покрив. Напълно достатъчно е.
Това показва забавна кампания на австралийската бира Carlton Dry. В рекламен видеоклип от три минути и 20 секунди тя съчетава множество кратки сцени с момчета в двора на къща и вътре в нея, които измислят десетки начини да се забавляват. Например, като обличат ризите си наопаки, с крака в ръкавите, или като си организират рицарски турнири с копия, които всъщност са дървени лостове с гумени ръкавици накрая.
Видеото се разпространява в мрежата от повече от половин месец и събира овациите на мъжката аудитория, която навсякъде по света харесва реклами със сюжет в стила „Имало едно време четирима приятели, на които им било скучно…”.
Клипът е описан от руските маркетинг наблюдатели в Adme.ru като „Три минути мъжко щастие. От Carlton Dry”.
Това е рекламата ни за днес. 1,2,3…видео!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.