3 минути мъжко щастие, oт Carlton Dry

Какво е необходимо, за да се родят куп глупости, които разсмиват? Само четирима мъже със свободно време под един покрив. Напълно достатъчно е. 

Това показва забавна кампания на австралийската бира Carlton Dry. В рекламен видеоклип от три минути и 20 секунди тя съчетава множество кратки сцени с момчета в двора на къща и вътре в нея, които измислят десетки начини да се забавляват. Например, като обличат ризите си наопаки, с крака в ръкавите, или като си организират рицарски турнири с копия, които всъщност са дървени лостове с гумени ръкавици накрая.

Видеото се разпространява в мрежата от повече от половин месец и събира овациите на мъжката аудитория, която навсякъде по света харесва реклами със сюжет в стила „Имало едно време четирима приятели, на които им било скучно…”.

Клипът е описан от руските маркетинг наблюдатели в Adme.ru като „Три минути мъжко щастие. От Carlton Dry”.

Това е рекламата ни за днес. 1,2,3…видео! 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе