Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 причини да прочетете „Маркетингово позициониране“ от Станимир Андонов
През последния месец много се шуми около новоизлязлата книга на известния маркетолог и настоящ преподавател във ВЗУФ Станимир Андонов. „Маркетингово позициониране“ (изд. „Изток-Запад“) помага на специалисти и новобранци да научат повече за съвременния свят на маркетинга, като обединява в себе си теория, практически примери и малко известни досега изследвания на пазара.
Ето три причини, поради които си струва да добавите това издание на вашия рафт с професионална литература:
Първа причина: Книгата събира абсолютно всичко за маркетинговото позициониране на едно място и предлага слабо познати за България иновативни маркетинг решения
На достъпен език и на база дългогодишните си изследвания, Станимир Андонов разяснява „от А до Я“ що е то маркетингово позициониране. От книгата ще научите кои са най-често използваните в практиката стратегии за позициониране и репозициониране на продукти и брандове, както и това какво прави една стратегия успешна или тотален провал. Множество казуси илюстрират всяко теоретично правило, като особено интересни са описаните маркетинг гафове на големи корпорации – ярък пример за това как независимо от предварителните проучвания, вложените ресурси или иновативността, някои маркетинг стратегии рухват поради елементарно недовиждане.
Друг ценен аспект на „Маркетингово позициониране“ е фокусът на книгата върху конкуренцията в бизнеса. Макар че много компании в България предпочитат да се държат така, сякаш държат с лекота най-големия дял на пазара (твърдение, често разминаващо се с реалността), конкурентите винаги трябва да бъдат държани под око. Най-малкото – за да се поучим от техните грешки. Авторът предлага разработен модел за анализ на нивата на диференциране и конкуренция между компаниите и техните продукти, готов за прилагане за всяка фирма. Не по-малко интересни са описаните изследователски подходи за разкриване на възприятията и предпочитанията на потребителите, както и малко познатият у нас модел на Harvard Business School за прогнозиране на дългосрочната стойност на клиентите.
Втора причина: Опитът и проучванията на Станимир Андонов
Възпитаник на УНСС, Станимир Андонов защитава докторат по маркетинг в Института за икономически изследвания на БАН. Освен със сериозния си опит като преподавател в учебни заведения от ранга на УНСС, НБУ, M3 Communications College и ВУФЗ, авторът може да се похвали и с ръководната си дейност в национално представително изследване на маркетинговото позициониране на застрахователните компании в България.
Нещо повече, Андонов е част от екипа, осъществил първото невромаркетингово изследване у нас и е автор на редица публикации и няколко книги в областта на маркетинга и невромаркетинга. Мениджър е на единствената агенция за невромаркетингови изследвания в страната „Neuromarketing Bulgaria“.
Трета причина: Книгата се радва на отлични отзиви от някои от най-големите признати специалисти по маркетинг в страната
Ако все пак се чудите дали наистина „Маркетингово позициониране“ се отличава от стандартните учебници и публикации по темата, то чуйте само какво казват за книгата някои от големите имена в бизнеса и в сферата на маркетинга:
„Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното – с конкретни указания как да се постигне желаният бизнес резултат: маркетингов и като продажби.“, отбелязва проф. д-р Веселин Благоев, автор на първата българска книга по маркетинг, издадена през 1988 г.
„Виждам книгата като наръчник за разбиране и правене на маркетинговото позициониране. “, посочва доц. д-р Кристиян Хаджиев, ръководител на департамент „Бизнес администрация“ в НБУ
„Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите могат незабавно да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма.“, коментира доц. д-р Венцислав Савов, бизнес редактор в сп. „Мениджър“ и преподавател в Датски колеж в София
Поръчайте книгата „Маркетингово позициониране“ сега с 25% намаление от онлайн книжарница E-zona.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.