Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 важни тенденции за маркетинга през 2011 г.
От тази година сме в ново десетилетие. Всички сме виждали промените и как маркетингът се променя с всеки изминал месец. Начините да бъдат достигнати клиентите стават все по-разнообразни.
Специалистите от MarketingAbout.com твърдят, че през 2011 г. ще има пет важни тенденции в маркетинга, които ще определят търсенето на клиентите.
1. Мобилният маркетинг. Ако работите в бранша, следете внимателно какво става там. Специализираните фирми продължат със засилени темпове да разработват рекламни приложения, които се използват в смартфоните и таблетите. Свърши времето, когато мобилният интернет означаваше само достъп до електронната поща, съобщенията, календара и някои сайтове за ориентация. Вече ще се влага в игри и рекламата ще се пренасочи към тях, за да достигне до феновете чрез сюжета. IPad 2, iPhone 4 и операционната система Android са само началото. Вероятно ще станем свидетели как устройствата ще се усъвършенстват, ще се появяват нови видове, мобилният интернет ще става все по-бърз в много точки на света и ще се засили влиянието на маркетинга с установяване на определено местоположение.
2. Интеграция в социалните мрежи. Сайтовете за социална комуникация вече са твърде популярни и влиятелни. Маркетолозите вече не могат да омаловажават значението им. Вероятно ще се засилят опитите за утвърждаване на марката чрез социалните мрежи. Компаниите ще включат сайтовете в общия си маркетинг план.
3. Традиционният маркетинг ще продължи да се свива в големите икономики. Това винаги е много болезнена тема за мнозина, които не искат да се сбогуват с него и го смятат за гръбнак. Но интерактивният маркетинг в реално време е по-лесен за измерване и обвързване. И дава бързи статистики, като позволява маркетинг съобщението също да бъде променено. Все повече клиенти търсят информация онлайн и правят покупки в интернет. Много от маркетолозите прехвърлят парите си към мястото, където реално са клиентите. Това е един гигантски скок към онлайн.
4. Потребителите ще определят стойността. В икономиката през 2011 г. клиентите ще броят парите си и ще купуват само това, което смятат за стойностно. Така липсата на търсене по-бързо от всякога ще унищожи продуктите, които са излишни на пазара. Хората ще решават кое е стойностно и няма да се ръководят от това да купуват нещо, просто защото е на пазара.
5. Връзките ще стимулират лоялността и продажбите. Клиентите вече държат да знаят, че те лично са важни за компанията и служителите й. Всеки личен контакт с тях ще е от полза за бизнеса. И за маркетинга.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.