Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 водещи тенденции в рекламата догодина
Рецесията се оказа най-мощният двигател на прогреса при агенциите за маркетинг и връзки с обществеността. Те продължиха да създават кампании от класа като същевременно се научиха да предлагат „пълна рекламна услуга“ и „интегриран подход“, UtalkMarketing. Но като че ли най-позитивният ефект от рецесията е, че ги накара да мислят - все повече и повече. Например - как да приложат към бизнеса предлаганите от тях услуги в динамичния и разнообразен свят на рекламата и PR-а през следващата година.
Крис Хайдс, управителен директор на британската PR агенция M&C Saatchi смята, че през следващата година ще се откроят 5 основни тенденции в тази област:
1. Повторението е майка на знанието. Хайдс смята, че през последните 5 г. много рекламни агенции са се научили как се правят добри кампании и сега ще приложат опита си, за да покажат най-добрият начин за работа чрез интегриране на различните медийни канали. Освен това според него все повече ще е от значение, че клиентите вече знаят по-добре какво искат когато поръчват интегрирана кампания.
2. Дигиталните канали ще наберат сила. Социалните мрежи и всички дигитални платформи за пренос на информация ще станат още по-влиятелни. Все повече агенции ще ги включат в плановете си, прогнозира Хайдс.
3. Съюзяване. Държавните разходи в много страни ще бъдат намалени. Ефектите от спестяването ще бъдат усетени в публичните услуги, от гражданите и бизнеса. Агенциите, които си партнират с други агенции и планират общи кампании ще се увеличат, защото клиентите ще спестяват и все повече ще се обръщат към съвместно изготвената от различни екипи рекламна и PR услуга.
4. Просвещение. Клиентите, които вече са провели ефективни кампании ще поръчват нови и ще се държат по-интелигентно по време на инициативите.
5. Взаимна изгода. Малките агенции ще предложат на големите и известни колеги да работят заедно, защото вече знаят, че понякога е по-изгодно за самите тях и за клиента да работят само за парче от пая.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.