Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 лоши стратегии на марката в социалните мрежи
Не знам дали сте забелязали, но напоследък компаниите в глобален план, с голяма заетост въвеждат в маркетинга си планове за социалните мрежи с недостатъчна, ограничена стратегия. Част от знаменитостите изпращат съобщения в Twitter, които поставят името им в нелепа светлина.
Да погледнем към няколко правила, които помагат за това да не бъдат наклонени палците надолу когато става дума за корпоративна или лична марка в сайтовете за комуникация.
Ще ви представя 5 лоши фирмени и лични стратегии в социалните мрежи.
И предварително ви благодаря, ако добавите свои предложения.
1. Не обръщайте внимание на действията на много знаменитости, изпълнителни директори, политици и „ВИП персони“ в социалните мрежи, защото много от тях не са добър пример. Не мислете, че щом една кампания в сайтовете е нашумяла, тя е задължително успешна.
2. Избягвайте безсрамната автопромоция. Да бъдеш онлайн означава да прегърнеш егото си продължително, да създадеш собствен свят и да управляваш тази уникална виртуална вселена нон-стоп. Всяка компания, която се опитва да саботира този свят, като настоятелно продава нещо, ще бъде игнорирана по същия начин, както аз бях на бала ми в гимназията. Задайте си два простички въпроса: Коя е аудиторията ми? Какво ще я ангажира истински?
3. Не бракувайте любимците на публиката. Напоследък съм свидетел на случаи, в които любими талисмани и икони на марката внезапно са премахнати от компанията, което моментално предизвиква раждането на група в социалните мрежи, настояваща всеобщият любимец да бъде реабилитиран. При всяко подобно действие фирмите се лишават от приятната новина, че някой е кликнал, харесвайки страницата им.
4. Не си играйте с хората. Предложете им игри, но наистина добри. Не е много хубава идея глобална верига бургери да моли хората да наредят сосове с различни цветове като кликват с мишката. Ако сте решили да рекламирате с игра в социалните мрежи, по-добре я направете „секси“, и ако не е „секси“ нека е забавна. Иначе няма смисъл.
5. Не стойте безмълвно. Страхотните въпроси в социалните мрежи са равни на истинско обвързване с марката. Те са такива, че винаги може да си проличи дали компанията е мислила задълбочено над този проблем или тенденция или дали говори от името на практиката. Добрите въпроси карат хората да спрат, да се замислят и най-важното: те ги провокират да се наместя в дискусията. Най-важният компонент на социалните мрежи е връчването на короната на вашата, да се надяваме, растяща аудитория.
Питър Мейдън в AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.