6 идеи за още продажби

6 идеи за още продажби

6 идеи за още продажби

Фокусирани върху маркетинг инструментите, сайтовете, платформите и приложенията за смартфони, губим от поглед някои различни и ефектни подходи и средства да печелим още клиенти. Авторите в сп. Entrepreneur изброяват няколко от тях:

      • Сайтът SlideShare.net. Той предлага възможност да се качват и споделят презентации, електронни книги, PDF документи и данни за семинари онлайн. Смята се за място, което е подценено, а има 60 млн. пъти месечни посещения, както и 130 млн. прегледа на страниците всеки месец. Това е една от най-големите онлайн общности за споделяне на професионално съдържание. В топ 200 е на най-големите сайтове в мрежата. Трафикът в тази платформа е много интензивен. В него се създава и може да бъде открита голяма онлайн група lead generation – хора, които биха били заинтересовани от бизнеса. Услугата LeadShare на мрежата изисква потребителите да попълват интернет договор в замяна на това да имат възможност да публикуват презентациите си или PDF файловете. Тя окуражава хората, които правят прегледи, да се свързват с бизнеса за допълнителна информация в рамките на различните пунктове на презентацията. Участието се заплаща: членството на месец струва между 19 и 249 долара.

      • Продуктови видео клипове. Добре направените продуктови видеа успяват да увеличат продажбите. В създаването им се препоръчва: правете ги не по-дълги от 30 секунди и включете в тях призиви за действие.

      • Уникални знаци и подписи с имейлите. Писането на кратък текст към имейла до клиентите, в който призовавате към действие, може да бъде привличаща идея. Друг вариант е да се прилага към всяко електронно писмо линк към блога ви, нова електронна книга или някакъв друг знак, който ще се превърне в специален подпис на имейла ви. Това ще го направи по-запомнящ се. Технологията WiseStamp позволява да добавите някакво динамично съдържание като последната публикация в блога ви или друг вид съобщение.

      • LinkedIn Answers. Обърнете внимание на въпросите, задавани в LinkedIn и използвайте експертното си мнение, за да помагате и да разрешавате проблеми. Както в повечето неща в живота – умереността е ключът. Не предлагайте собственото си мнение, освен ако наистина нямате идея, която ще предложи разрешение по конкретния проблем.

      • Error pages. Можете да превърнете най-скучните и предизвикващи разочарование страници в сайта ви – тази с грешките (error pages и дори error 404) в забавни надписи. Някои от сайтовете на информационни медии го правят. При грешка пред читателите излиза: „Какъв срам! Ние, които информираме, явно имаме грешка, щом виждате това…”. Друг вариант е: „Този сайт не работи в момента, но другият на фирмата (…) е в наличност” и да сложите линк.

      • Pinterest. Новата социална мрежа за споделяне и подреждане на снимки по категории си заслужава внимание. Посещенията на онлайн таблото през 2011 г. достигнаха 11 млн. Какво може бизнесът да „закачи”? Помислете да се придвижите отвъд снимките на продукти. Включете информационни графики, други видове снимки, видео и статии.

Ан Хендли в сайта на сп. Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ