Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|6 начина да анализирате творческата си идея
Добрите маркетолози, пиар професионалистите и авторите на съдържание имат нещо общо: използват творческия си талант, за да измислят и реализират успешни идеи. Според Кристине Пъркит, те се занимават с това да измислят нещо иновативно, което отива отвъд първоначалния си вид и носи силно, вътрешно заложено послание. Целта? Да създадат кампания, която е стойностна с това, че провокира действия сред хората, които се отразяват на финансовия резултат на фирмата.
„Творчеството е важен аспект от работата ни, но не трябва да пренебрегваме и предупредителните знаци, които се явяват и ни карат да анализираме идеите си“, пише в тази връзка американското списание Entrepreneur. То предлага следните 6 начина за анализ.
1. Потърсете го в Google. Този простичък тест често е забравян от маркетинг професионалисти. Резултатите от търсенето на различни езици може да помогнат да разберете дали креативната ви идея има бъдещ успех.
2. Направете анализ „харесвам-подобрявам“. Той е един от най-полезните начини да се анализират креативните идеи на Запад, преди да бъдат внедрени. Съвсем лесно е. Разделете един лист на две колони. Над едната напишете „Харесвам“, над другата - „За подобрение“ и в нея напишете всичко, което не работи във връзка с идеята ви или това, което трябва да се усъвършенства. Отляво избройте всичко, което харесвате в нея и ще донесе добавена стойност на бранда. После помислете какво може да се предприеме във връзка с бележките, изброени във второто поле.
3. Отговаряйте на трудни въпроси. Тези въпроси обикновено са задавани от мениджмънта на фирмите. Как идеята ви ще се отрази положително на финансовите резултати на компанията? Вписва ли се тя в стратегията с целите, които фирмата трябва да постигне? Каква ще бъде възвращаемостта на инвестицията? Как ще проследите резултатите?
4. Споделяйте на глас. Хората сме социални същества, създаваме най-добрите си проекти заедно. Като мислим самостоятелно не сме толкова резултатни. След като сте обмислили нещата добре, не забравяйте да ги обсъдите с колеги, преди окончателно да ги изложите „за продан“.
5. Тествайте. Дори след като една творческа идея бъде превърната в действие, трябва да продължите да работите по нея и да я подобрявате. Това, което изглежда като солидна уеб графика или кампания с презентация в зала, може да се разпадне лесно по време на всяка негова реализация. Фокус групите и останалите социологически начини да се проучват отзивите за маркетинг проектите остават работещ и предпочитан метод, полезен за бизнеса.
6. Учете се от успехите и провалите си. Опитът в професионалната сфера на комуникациите е ценен фактор. След като създадете кампания, отделете време да я анализирате, за да разберете кое в нея е проработило добре и кое познание може да се приложи и в бъдеще. Записвайте в личен каталог добрите и лошите си практики. С годините този каталог ще се изпълва с ценна информация, която вероятно без него ще забравите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Yahoo е близо до сделка за продажба на AOL на италианската Bending Spoons за 1,4 милиарда долара
Технологии |Удължиха срока, в който общините трябва да изготвят общите си устройствени планове
Политика |Музикални лейбъли са близо до сключване на сделки за лицензиране на изкуствен интелект
Компании |Южна Корея преговаря със САЩ за получаване на права за преработка на ядрено гориво
Свят |Затягат режима за операторите на дронове
Политика |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.