8 стъпки за управление на кампания за инфлуенсъри (Инфографика)

8 стъпки за управление на кампания за инфлуенсъри (Инфографика)

Искате ли да влезете в инфлуенсър маркетинг и да използвате тези с установено присъствие в платформата, за да увеличите максимално обхвата на кампанията си?

Това може да помогне. Екипът от SEMRush е съставил нов преглед на ключовите елементи от управлението на ефективна маркетингова инфлуенсър кампания, като обхваща всички аспекти на поставяне на цели и набелязване на стратегия за подобряване на ефективността, пише socialmediatoday.com.

Контролният списък по-долу върви ръка за ръка с ръководството на SEMRush за стартиране на инфлуенсър кампания и в комбинация двете покриват всичко, което трябва да знаете, за да започнете и активирате своята кампания.

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени