Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|8 съвета за успешна външна реклама през 2011 г.
Дигиталните билбордове и технологичните средства за външна реклама през 2010 г. спечелиха по-голямо внимание от рекламодателите. Очаква се тенденцията да продължи и да се разрасне през следващата година.
Със сигурност, 2011 г. ще е здравословна за този вид рекламиране, коментира електронното издание UTalkMarketing.
Ако решите да заложите на дигиталните билбордове, имайте предвид следните 8 съвета:
1. Измерете средата, дължината на обсега на видимост на екрана и най-активното време на деня в конкретното място в града. След това съобразете съобщението, които ще покажете на дигиталния екран, с тези фактори.
2. Посланието на билборда трябва да може да се възприеме и запомни от един поглед.
3. Единичното анимирано рекламно съобщение на този род табла върши повече работа от статичните реклами или видеото с по-дълга продължителност.
4. Изгответе спонсорираното съобщение така, че да заинтригува аудиторията и да я накара да потърси повече информация.
5. Комбинирайте билбордовете с мобилните интернет механизми за взаимодействие с марката.
6. Възползвайте се от възможностите на интерактивните технологии в дигиталните екрани, които долавят човешките движения, дават възможност мобилният телефон или iPod-ът да се включат към билборда и по този начин преобразуват комуникацията с минувача от пасивна в активна.
7. Купувайте умно. Кампаниите в определени дни и в определени часове на деня спестяват разходи.
8. Ако е възможно, за по-голям ефект съчетайте средствата за външна реклама с популяризиране в традиционните медии.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.