8 съвета за успешна външна реклама през 2011 г.

8 съвета за успешна външна реклама през 2011 г.

8 съвета за успешна външна реклама през 2011 г.

Дигиталните билбордове и технологичните средства за външна реклама през 2010 г. спечелиха по-голямо внимание от рекламодателите. Очаква се тенденцията да продължи и да се разрасне през следващата година.

Със сигурност, 2011 г. ще е здравословна за този вид рекламиране, коментира електронното издание UTalkMarketing.

Ако решите да заложите на дигиталните билбордове, имайте предвид следните 8 съвета:

     1. Измерете средата, дължината на обсега на видимост на екрана и най-активното време на деня в конкретното място в града. След това съобразете съобщението, които ще покажете на дигиталния екран, с тези фактори.

     2. Посланието на билборда трябва да може да се възприеме и запомни от един поглед.

     3. Единичното анимирано рекламно съобщение на този род табла върши повече работа от статичните реклами или видеото с по-дълга продължителност.

     4. Изгответе спонсорираното съобщение така, че да заинтригува аудиторията и да я накара да потърси повече информация.

     5. Комбинирайте билбордовете с мобилните интернет механизми за взаимодействие с марката.

     6. Възползвайте се от възможностите на интерактивните технологии в дигиталните екрани, които долавят човешките движения, дават възможност мобилният телефон или iPod-ът да се включат към билборда и по този начин преобразуват комуникацията с минувача от пасивна в активна.

     7. Купувайте умно. Кампаниите в определени дни и в определени часове на деня спестяват разходи.

     8. Ако е възможно, за по-голям ефект съчетайте средствата за външна реклама с популяризиране в традиционните медии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ