Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|9 тенденции, които променят продажбите на дребно
Секторът с продажби на дребно преживява период на промяна. От големи магазини с нетрадиционен интериор до онлайн търговци – всеки прави всичко възможно да разбере как да оцелее.
Всичко е свързано с умението търговецът да се адаптира към трансформациите на технологиите. „Като купувач, основните ти нужди не се променят“, коментира Пиърс Фоукис, създател и главен редактор на PSFK. “Но поведението ти е зависимо от технологиите, които те заобикалят“, добавя той. Екипът консултанти на PSFK определя 9 основни тенденции, които са част от „сеизмична промяна“ и тотално прекрояват света на търговията на дребно. Ето кои са те:
1. Потребителите искат да бъдат по-информирани от всякога и марките отговарят на това тяхно търсене на информация.
2. Продавачите на дребно позволяват на потребителите да вземат решения за тях. Създават се фирмени форуми, в които се дават предложения за нови настройки и стоки. Там се наблюдава развитието на фирмени проекти, да кажем финансови, изпълнявани от банки.
3. Личните данни се използват, за да се пресонализира всичко. Може би е малко плашещо, но като потребителят реши да сподели някаква своя информация с продавача (снимки, истории, биометрични профили) тези данни се използват много често, за да му се предложи впоследствие максимално отговаряща на самия него търговска оферта. Брандирани приложения за обозначаване на място запазват информацията за това къде е бил човекът и как се е променило физическото му местонахождение. Такова приложение е това на веригата магазини Nieman Marcus. То се казва NM Service. Щом човекът стъпи в магазина, може да се впише в него. След това служителите ще му дадат препоръки за покупката му, свързани със самия него.
4. На купувачите се позволява да поставят свои собствени цени. Например, приложението за мобилни телефони NetPlenish позволява на потребителите да направят списък от стоки, които биха искали да закупят. То изчислява най-добрата възможна сделка за цялата поръчка. По пътя на излизане от него конкуриращите се продавачи на дребно започват да се състезават за онлайн поръчката на клиента, като свалят цената.
5. Новите дигитални услуги помагат на потребителите виртуално да тестват услугите и продуктите. Например, популярната марка слънчеви очила Oakley позволява на хората да тестват очилата си онлайн във всякакъв вид външни условия.
6. Продавачите на дребно използват алгоритми, за да помогнат на клиентите да закупят нови продукти. Каналът за „социално“ пазаруване Glimpse например агрегира Facebook „харесвания“ и други данни от социалната мрежа, за да създаде страници каталози, специфично аранжирани съгласно индивидуалния вкус.
7. Дигиталното позволи на марките да предложат персонализиране в широк мащаб. То повлия на процеса на производство и сега производителите са способни да предлагат на продавачите на дребно персонализирани стоки за много по-шисока публика в невиждано голямо количество.
8. Хората се съгласяват да продават продуктите на марката в интернет, срещу комисионна от продажбата или срещу някаква награда или подарък от фирмата. Това се случва като създават страници в социалните мрежи, нови регистрации, онлайн регистрации.
9. Чатове в реално време и социални платформи позволяват на потребителите, котио са се запознали с продукта и вече го употребяват, да съветват други, които сега са го купили и се включват в употребата му.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.