Рекламният антипод на Victoria's Secret


Американската компания Aerie представи поредна рекламна кампания, която се противопоставя на идеала за красота от Victoria's Secret - много слаба, висока млада жена.

С усилията си да налага в рекламата друг стандарт за красота - на по-естествено изглеждащото момиче, тя се опитва да спечели публика за бранда си дамско бельо American Eagle. Брандът обяви през 2014 г., че няма да използва "Фотошоп" и други програми за редактиране на изображенията в рекламите си, ще опитва да представя възможно по-действителни лица. С това спечели мнозина сред младата аудитория. 

В последната си кампания - "Share Your Spark" - American Eagle прави крачка напред, като включва не само модели, а и модни блогърки, дизайнери. Половината от момичетата в нея не са участвали във фотосесия досега. Компанията залага на тяхната индивидуалност и уникално, естествено излъчване. Тя цели да провокира движение под мотото "Сподели своята искра".

Усилията на Aerie й се отплащат във финансови приходи, отбелязва Business Insider. В настоящото тримесечие на 2016 г. продажбите й в Щатите са се покачили с 32% - смята се че основен принос има утвърждаването на имиджа на марка за нормално, естествено изглеждащото момиче, което е несъвършено и се гордее с това. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела