Рекламният антипод на Victoria's Secret

Американската компания Aerie представи поредна рекламна кампания, която се противопоставя на идеала за красота от Victoria's Secret - много слаба, висока млада жена.

С усилията си да налага в рекламата друг стандарт за красота - на по-естествено изглеждащото момиче, тя се опитва да спечели публика за бранда си дамско бельо American Eagle. Брандът обяви през 2014 г., че няма да използва "Фотошоп" и други програми за редактиране на изображенията в рекламите си, ще опитва да представя възможно по-действителни лица. С това спечели мнозина сред младата аудитория. 

В последната си кампания - "Share Your Spark" - American Eagle прави крачка напред, като включва не само модели, а и модни блогърки, дизайнери. Половината от момичетата в нея не са участвали във фотосесия досега. Компанията залага на тяхната индивидуалност и уникално, естествено излъчване. Тя цели да провокира движение под мотото "Сподели своята искра".

Усилията на Aerie й се отплащат във финансови приходи, отбелязва Business Insider. В настоящото тримесечие на 2016 г. продажбите й в Щатите са се покачили с 32% - смята се че основен принос има утвърждаването на имиджа на марка за нормално, естествено изглеждащото момиче, което е несъвършено и се гордее с това. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световната банка препоръчва актуализация на имотния данък в България
Властите в Халкидики изхвърлят като отпадък всички чадъри и вещи, оставени на плажа
Тръмп: Ще се види накъде ще се развие войната в Украйна през следващите 2 седмици
Дясната ръка финансиста Епстийн: Никога не съм виждала Доналд Тръмп в "неподходяща обстановка"
Сезон: Туризмът отчита 6% ръст на българи и чужденци, спрямо мналата година
Бивш премиер на Италия остро критикува ЕС и го нарече „маргинален наблюдател“
Властта в САЩ уволни шефа на Агенцията за военно разузнаване
На днешната дата, 23 август. 148 години от Шипченската епопея