Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламният антипод на Victoria's Secret
Американската компания Aerie представи поредна рекламна кампания, която се противопоставя на идеала за красота от Victoria's Secret - много слаба, висока млада жена.
С усилията си да налага в рекламата друг стандарт за красота - на по-естествено изглеждащото момиче, тя се опитва да спечели публика за бранда си дамско бельо American Eagle. Брандът обяви през 2014 г., че няма да използва "Фотошоп" и други програми за редактиране на изображенията в рекламите си, ще опитва да представя възможно по-действителни лица. С това спечели мнозина сред младата аудитория.
В последната си кампания - "Share Your Spark" - American Eagle прави крачка напред, като включва не само модели, а и модни блогърки, дизайнери. Половината от момичетата в нея не са участвали във фотосесия досега. Компанията залага на тяхната индивидуалност и уникално, естествено излъчване. Тя цели да провокира движение под мотото "Сподели своята искра".
Усилията на Aerie й се отплащат във финансови приходи, отбелязва Business Insider. В настоящото тримесечие на 2016 г. продажбите й в Щатите са се покачили с 32% - смята се че основен принос има утвърждаването на имиджа на марка за нормално, естествено изглеждащото момиче, което е несъвършено и се гордее с това.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.