Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Disney е най-мощният бранд в света, Apple - най-скъпият
Walt Disney е най-мощният бранд в света за последната година, според новата класация Global 500 на британската компания за маркетингови изследвания и стратегическо консултуране Brand Finance.
Американската компания за филмово съдържание беше обявена за такъв и набира сила до голяма степен благодарения на успеха на новия й филм "Междузвездни войни: Силата се пробужда", отбелязва Робърт Хай - маркетингов и комуникационен директор на Brand Finance в Лондон, цитиран от TheNational.ae.
Disney купи правата над филма от Lucasfilm на Джордж Лукас за 4 млрд. долара през 2012 г. Самата марка "Междузвездни войни" (Star Wars) се оценява на 10 млрд. долара, според Brand Finance. Филмът "Междузвездни войни: Силата се пробужда" е на път да надмине 2 млрд. долара приходи в световен план.
Brand Finance посочва, че Disney е марка на стойност над 31,5 млрд. долара, което е 3% повече през 2015 г. спрямо годината по-рано. Миналата година за най-мощен бранд беше обявена Lego. Сега тя е втора.
Трета е LÓreal, следвана в топ 10 от PWC, McKinsey, Nike, Johnson's, Coca-Cola, NBC и Google. Всички тези марки за окачествени с рейтинг AAA+.
Най-скъпата търговска марка в света според Brand Finance отново е Apple.
Apple е оценена от нея на стойност от 145,9 млрд. щатски долара, което е 14% повече спрямо 2014 г. Оценката е висока, въпреки последните финансови резултати, които компанията изнесе за четвъртото тримесечие на 2015 г. Те бяха под очакванията на инвеститорите и на самата нея. Изпълнителният директор Тим Кук призна, че е възможно да има спад на продажбите на iPhone в глобален план от януари до март 2016 г. Въпреки това хората остават предимно оптимистично настроени за развитието на Apple в бъдеще, отбелязват консултантите.
Вижте още: Apple не може да разчита вечно на iPhone, има нужда от нов хит
След Apple в класацията на най-скъпите марки на Brand Finance следват Google (94,1 млрд. долара), Samsung (83,1 млрд.), Amazon (69,6 млрд.), Microsoft (67,2 млрд.), Verizon (63,1 млрд.), AT&T (59,9 млрд.), Walmart (53,6 млрд.), China Mobile (49,8 млрд.), Wells Fargo (44,1 млрд.).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.