Audi: Въображението става реалност


Германският автомобилен производител Audi излъчи нова, уникална телевизионна реклама на модела A7 Sportback.

В 60-секундния рекламен клип е използвана специална анимационна техника, режисирана и вдъхновена от научните теории и трудове за въображение на легендарния психоаналитик Херман Роршах.

Идеята е да се покаже какво се случва наистина, когато въображението срещне инженерната мисъл, отбелязва UTalkMarketing. Внушението е, че  Audi A7 Sportback е автомобил, който е създаден точно така, както си го представя инженерната мисъл.

„На дизайнера на Audi A7 беше даден празен лист хартия, за да създаде тази кола, и ние искахме да пресъздадем неговото въображение в процеса на проектиране”, обяснява британският маркетинг директор на Audi, Питър Дъфи.

Рекламата е озвучена от ремикс на Basement Jaxx, които преработват парчето си „Дракула” специално за случая. Тя е дело на агенция BBH Лондон и беше представена на британските зрители за първи път по време на финала на популярното шоу за музикални таланти X Factor. Можете да я видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността