Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Audi: Въображението става реалност
Германският автомобилен производител Audi излъчи нова, уникална телевизионна реклама на модела A7 Sportback.
В 60-секундния рекламен клип е използвана специална анимационна техника, режисирана и вдъхновена от научните теории и трудове за въображение на легендарния психоаналитик Херман Роршах.
Идеята е да се покаже какво се случва наистина, когато въображението срещне инженерната мисъл, отбелязва UTalkMarketing. Внушението е, че Audi A7 Sportback е автомобил, който е създаден точно така, както си го представя инженерната мисъл.
„На дизайнера на Audi A7 беше даден празен лист хартия, за да създаде тази кола, и ние искахме да пресъздадем неговото въображение в процеса на проектиране”, обяснява британският маркетинг директор на Audi, Питър Дъфи.
Рекламата е озвучена от ремикс на Basement Jaxx, които преработват парчето си „Дракула” специално за случая. Тя е дело на агенция BBH Лондон и беше представена на британските зрители за първи път по време на финала на популярното шоу за музикални таланти X Factor. Можете да я видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.