Audi: Въображението става реалност


Германският автомобилен производител Audi излъчи нова, уникална телевизионна реклама на модела A7 Sportback.

В 60-секундния рекламен клип е използвана специална анимационна техника, режисирана и вдъхновена от научните теории и трудове за въображение на легендарния психоаналитик Херман Роршах.

Идеята е да се покаже какво се случва наистина, когато въображението срещне инженерната мисъл, отбелязва UTalkMarketing. Внушението е, че  Audi A7 Sportback е автомобил, който е създаден точно така, както си го представя инженерната мисъл.

„На дизайнера на Audi A7 беше даден празен лист хартия, за да създаде тази кола, и ние искахме да пресъздадем неговото въображение в процеса на проектиране”, обяснява британският маркетинг директор на Audi, Питър Дъфи.

Рекламата е озвучена от ремикс на Basement Jaxx, които преработват парчето си „Дракула” специално за случая. Тя е дело на агенция BBH Лондон и беше представена на британските зрители за първи път по време на финала на популярното шоу за музикални таланти X Factor. Можете да я видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Времето през уикенда: Облаци и дъжд