Говореща холограма - рекламното чудо на Best Buy (видео)

Говореща холограма - рекламното чудо на Best Buy (видео)

Американският мултинационален търговец на потребителска електроника Best Buy обнови на 23 юли бранда си с нов характер на марката, освежена цветова палитра и слоган, озаглавен „Представете си това.“, предава Marketing Dive.

Опресняването и слоганът имат за цел да позиционират Best Buy като център за откриване на нови технологии. По-модерният външен вид включва освежена цветова палитра, добавила цветове магента, синьо-зелено и червено към емблематичната синя и жълта марка.

Нова „говореща холограма“, наречена Gram, ще се появи в рекламите, включително за сезона за връщане в училище, за да помогне за разпалването на любопитството на клиентите. 

Best Buy се бори със слабите продажби на технологии с обновяване на марката, което пристига навреме за сезона на пазаруване преди училище, който отново се очаква да бъде труден период за търговците на технологии. Според Deloitte разходите на родителите се очаква да спаднат с 11% на годишна база в технологичната категория, тъй като децата се връщат на училище.

Потребителите търсят помощ при откриването на нови технологии и разбирането как те могат да подобрят живота им. 

„Ние приемаме тази промяна и сме развълнувани от нея, защото знаем, че това е мястото, където нашите клиенти искат да отидем“, каза главният маркетинг директор Джени Вебер пред изданието.

Модернизирана версия на етикета на марката ще се показва в различни канали. За отбелязване е, че марката също така въвежда Gram - „говореща холограма“, която ще бъде редовен герой в рекламите на търговеца. Gram участва в поредица от комедийни реклами за връщане в училище, обхващащи телевизия, онлайн и социални медийни платформи.

По-широкият спад в разходите за технологии е отразен в резултатите на Best Buy: търговецът на дребно през първото тримесечие на своята фискална 2025 година отчете 6,1% спад в сравнимите продажби. Обсъждайки резултатите в разговор за печалбите, главният изпълнителен директор Кори Бари каза, че Best Buy очаква тази година „да бъде година на нарастваща стабилизация на индустрията“, въпреки че изпълнителният директор отбеляза също, че търговецът на дребно все още е изправен пред предизвикателства като инфлация, високи лихвени проценти по ипотечните кредити и изтеглянето на покупки на технологии, направени по време на пандемията, които намалиха текущото търсене.

Заедно с обновяването на марката, Best Buy също се фокусира върху персонализирането, включително с неотдавнашното въвеждане на нови функции за приложението му, които включват раздел Discover, персонализирана начална страница и персонализирани насочени известия.

Марката също така създава нова гама от видео съдържание, фокусирано върху открития, технически съвети, нови продукти и други, за да задоволи нарастващия брой клиенти, които предпочитат видео съдържание, когато научават за технологиите. Над 500 видеоклипа – над три пъти повече от това, което беше споделено миналата година – ще бъдат пуснати до края на годината в канала на марката в YouTube, приложението Best Buy и нейния уебсайт.

Best Buy това лято и есен ще въведе повече пространства за изживяване в стотици свои магазини, за да покаже най-новите технологии, включително от марки като GoPro, Tesla, Lovesac и Starlink. Чрез партньорство с Google Cloud, търговецът на дребно се фокусира върху предлагането на по-персонализирани технологични изживявания, включително с виртуален асистент с генеративен изкуствен интелект (AI). Партньорството със CNET също ще позволи на Best Buy да интегрира редакционни съвети през различни етапи от пътуването на клиента към покупката, включително онлайн, в магазина и чрез приложението Best Buy.

С обявяването на обновяването си, Best Buy се присъединява към редица други компании, вариращи от Verizon до Kraft Heinz' Mio до Manischewitz, които по подобен начин потърсиха нов облик за 2024 г. Компанията също се присъединява към други, които искат да се възползват от периода на пазаруване при завръщането в училище, като търговци, включително Amazon, Urban Outfitters и BIC са сред тези, които наскоро са дебютирали с бляскави кампании. 

Източник: Джесика Дейо за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ