Budwеiser представя най-симпатичната реклама за Супербоул

Американският бранд бира Budweiser остава верен на себе си със силна кампания за предстоящия на 2 февруари финал на футболната лига Супербоул в САЩ.

Герои в тазгодишното хитово видео на марката са сладко кученце и красив кон, които стават неразделни приятели. Само два дни след като ТВ спотът бе представен в YouTube, той събра около 23 милиона прегледа. Вероятно това ще е една от най-запомнящите се реклами в най-гледното време от ТВ ефира на Америка за годината. Милиони американци и хора по света се умилиха след като прегледаха видеото в мрежата. Клипът е озвучен от песента на Passenger „Let Her Go“. Може да го видите след текста.

Budweiser традиционно представя едни от най-харесваните и споделяни в интернет реклами в американската телевизионна история. Повечето от тях нямат нищо общо с бирата като продукт. Заради идейното си представяне и забавните си клипове марката е сред най-следените в САЩ - мнозина очакват с нетърпение тя да представи рекламите си за Супербоул всяка година. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
95% от бизнесите се провалят в едно нещо. Поправете го преди да ви струва скъпо!
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините
Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание