Budwеiser представя най-симпатичната реклама за Супербоул


Американският бранд бира Budweiser остава верен на себе си със силна кампания за предстоящия на 2 февруари финал на футболната лига Супербоул в САЩ.

Герои в тазгодишното хитово видео на марката са сладко кученце и красив кон, които стават неразделни приятели. Само два дни след като ТВ спотът бе представен в YouTube, той събра около 23 милиона прегледа. Вероятно това ще е една от най-запомнящите се реклами в най-гледното време от ТВ ефира на Америка за годината. Милиони американци и хора по света се умилиха след като прегледаха видеото в мрежата. Клипът е озвучен от песента на Passenger „Let Her Go“. Може да го видите след текста.

Budweiser традиционно представя едни от най-харесваните и споделяни в интернет реклами в американската телевизионна история. Повечето от тях нямат нищо общо с бирата като продукт. Заради идейното си представяне и забавните си клипове марката е сред най-следените в САЩ - мнозина очакват с нетърпение тя да представи рекламите си за Супербоул всяка година. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Кметът Васил Терзиев: В София се извозват 60-70% от боклука в "Люлин" и "Красно село"
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Два века и половина: Най-старото действащо заведение в Рим затвори врати
100 години назад: Връщаме ли се във времената, когато политиците се страхуваха от собствените си образи?
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск