Chanel направи пробив в Instagram с участието на Жизел Бюндхен


Сякаш отникъде и внезапно френският моден бранд Chanel постигна небивал успех в социалната мрежа Instagram като направи над 1,8 милиона последователи. Това се случи след като марката стартира кампания с участието на световнизвестния бразилски топмодел Жизел Бюндхен, която също е много активна в приложението.

Дигиталната платформа не позволява на потребителите да видят кога точно в нея е стартирана регистрацията на Chanel, но е видимо, че компанията вече се радва на най-голям интерес в нея спрямо конкурентите си, посочва Adweek. За сравнение Dior, която е в Instagram от 2013 г., има 1,78 млн. последователи, Valentino - 1,72 млн., Versace - 1,3 млн., Armani - 972 000, а Жан-Пол Готие – 165 000.

Успешната маркетингова акция според международните наблюдатели показва, че Instagram може да работи за популярността на луксозните марки и е канал, който все повече се утвърждава като задължителна част от интегрираната кампания.

Видеото тук, което бе завъртяно в телевизионния ефир на САЩ, отразява част от кампанията с Бюндхен на „Шанел“. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон