Coke Zero Sugar аплодира упоритата работа на спортните фенове

Coke Zero Sugar аплодира упоритата работа на спортните фенове в новата си кампания March Madness. Усилието е продължение на нейната „Най-добрата кока-кола някога?“ платформа, която стартира през 2021 г., за да насърчи преформулиране и редизайн на опаковката. В последната итерация творческите материали твърдят, че най-добрите фенове заслужават най-добрата Coca-Cola, предава Marketing Dive.
Ключът към кампанията е 30-секунден спот, „Fight Song“, който започва с поредица от бойни песни на различни партньорски училища на Coke Zero Sugar NCAA, които се състезават в турнира March Madness за мъже и жени. Видеото завършва с жена, която отпива глътка Coca-Cola Zero Sugar, преди да продължи да аплодира отбора.
Кампанията беше организирана съвместно с агенция Cartwright и продуцентска компания Iconoclast.
„Fight Song“ ще бъде излъчен през мача за Националния шампионат на 7 април по ABC, ESPN, TNT, CBS, TBS, TRU и в социалните медии и дигиталните канали. За да се ангажира с потребителите, компанията ще покани спортните фенове да гласуват за любимата си бойна песен в ежедневните директни мачове за възможността да спечелят билети за 2026 NCAA Final Four за мъже или жени.
Освен това марката ще бъде домакин на пробни активации на място, включително раздаване на дегустационни кутии на улицата, в градовете-домакини на финалната четворка на NCAA за мъже и жени съответно Сан Антонио, Тексас и Тампа, Флорида. Потребителите, присъстващи на Финалната четворка, също ще бъдат посрещнати с възпоменателни кутии на Coca-Cola Zero Sugar за полуфиналните и финалните кръгове на турнира. Събития в кампуса в колежи и университети в цялата страна допълват маркетинговата кампания.
Поставянето на напитката Zero Sugar в светлината на прожекторите може да бъде ценно за Coca-Cola, тъй като категорията „по-добри за вас“ набира скорост, особено сред по-младите потребители, които са по-малко отворени към газирани напитки с пълно съдържание на захар. Категорията на пребиотичните газирани напитки достига треска, като Coca-Cola пусна първото си предложение в пространството чрез своята линия напитки Simply през февруари. Тази седмица PepsiCo обяви, че ще придобие новостартиралата компания с пребиотици Poppi за 1,95 милиарда долара.
Компанията Coca-Cola отбеляза увеличение на нетните приходи с 6% на годишна база до 11,5 милиарда долара през четвъртото тримесечие и 3% на годишна база до 47,1 милиарда долара през 2024 г., според последния отчет за приходите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.