Durex награждава криейтив идеите на Y-поколението

Durex награждава криейтив идеите на Y-поколението

Производителят на презервативи и секс принадлежности Durex стана поредната марка, която призова младите да създадат следващата й реклама.

Компанията организира британски конкурс, търсещ „брилянтен криейтив талант”, който да сътвори следващата й телевизионна реклама.  

Инициативата призовава хората с интерес към рекламата на 20+ да предложат свежи идеи и така да създадат новата видео кампания на Durex. Състезанието ще отрази настроението на Y-поколението, пише campaignlive.co.uk. Чрез него също ще бъде разпространена информация за практикуването на безопасен секс.

Конкурсът вече беше обявен в британската версия на сайта на Durex.

Победителят с най-добър предложен филм ще бъде награден с 2000 долара. Неговият рекламен спот ще се завърти по MTV. Втора и трета награда възлизат на съответно 1000 и 500 долара.

Крайният срок за предаването на предложенията е 30 ноември. Имената на филмите с най-добър криейтив ще бъдат обявени през декември. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?