Durex награждава криейтив идеите на Y-поколението

Durex награждава криейтив идеите на Y-поколението

Производителят на презервативи и секс принадлежности Durex стана поредната марка, която призова младите да създадат следващата й реклама.

Компанията организира британски конкурс, търсещ „брилянтен криейтив талант”, който да сътвори следващата й телевизионна реклама.  

Инициативата призовава хората с интерес към рекламата на 20+ да предложат свежи идеи и така да създадат новата видео кампания на Durex. Състезанието ще отрази настроението на Y-поколението, пише campaignlive.co.uk. Чрез него също ще бъде разпространена информация за практикуването на безопасен секс.

Конкурсът вече беше обявен в британската версия на сайта на Durex.

Победителят с най-добър предложен филм ще бъде награден с 2000 долара. Неговият рекламен спот ще се завърти по MTV. Втора и трета награда възлизат на съответно 1000 и 500 долара.

Крайният срок за предаването на предложенията е 30 ноември. Имената на филмите с най-добър криейтив ще бъдат обявени през декември. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ