Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Durex награждава криейтив идеите на Y-поколението
Производителят на презервативи и секс принадлежности Durex стана поредната марка, която призова младите да създадат следващата й реклама.
Компанията организира британски конкурс, търсещ „брилянтен криейтив талант”, който да сътвори следващата й телевизионна реклама.
Инициативата призовава хората с интерес към рекламата на 20+ да предложат свежи идеи и така да създадат новата видео кампания на Durex. Състезанието ще отрази настроението на Y-поколението, пише campaignlive.co.uk. Чрез него също ще бъде разпространена информация за практикуването на безопасен секс.
Конкурсът вече беше обявен в британската версия на сайта на Durex.
Победителят с най-добър предложен филм ще бъде награден с 2000 долара. Неговият рекламен спот ще се завърти по MTV. Втора и трета награда възлизат на съответно 1000 и 500 долара.
Крайният срок за предаването на предложенията е 30 ноември. Имената на филмите с най-добър криейтив ще бъдат обявени през декември.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.