Durex награждава криейтив идеите на Y-поколението

Durex награждава криейтив идеите на Y-поколението

Производителят на презервативи и секс принадлежности Durex стана поредната марка, която призова младите да създадат следващата й реклама.

Компанията организира британски конкурс, търсещ „брилянтен криейтив талант”, който да сътвори следващата й телевизионна реклама.  

Инициативата призовава хората с интерес към рекламата на 20+ да предложат свежи идеи и така да създадат новата видео кампания на Durex. Състезанието ще отрази настроението на Y-поколението, пише campaignlive.co.uk. Чрез него също ще бъде разпространена информация за практикуването на безопасен секс.

Конкурсът вече беше обявен в британската версия на сайта на Durex.

Победителят с най-добър предложен филм ще бъде награден с 2000 долара. Неговият рекламен спот ще се завърти по MTV. Втора и трета награда възлизат на съответно 1000 и 500 долара.

Крайният срок за предаването на предложенията е 30 ноември. Имената на филмите с най-добър криейтив ще бъдат обявени през декември. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Червени флагове, за които да внимавате, когато сте на интервю за работа