"Рано или късно всеки намира своя човек" - нестандартно рекламно послание от ФАНТАСТИКО за Свети Валентин
Романтика в големи дози, балони, рози, шоколад… Това е малка част от списъка с изненади, с които свързваме Деня на влюбените. Емоциите, подаръците и споделените чувства правят Св. Валентин дълго чакан от всеки, намерил сродната душа.
Ако обаче тези дни се чувстваш самотен или изоставен, предстоящият 14-и февруари едва ли ще е очакван ден от календара. Ето защо тази година ФАНТАСТИКО ГРУП стартира нестандартна кампания за празника, в която главни герои са онези, които все още не са намерили своята половинка. Към тях, но и към всички, които вярват в силата на любовта, е насочена кампанията „Изоставен“, която започна броени дни преди Свети Валентин.
„Като мляко на щанда за бира…
„Като грах, който пак не разбира защо…
… е тук при ориза“
Тези метафорични намигвания към хората, които в момента са без партньор, са част от специално създадена песен за видеоклип с нестандартен прочит на темата за любовта. Креативната концепция и реализацията на кампанията е на агенция HUMAN.
Видеоклипът е заснет в един от супермаркетите на ФАНТАСТИКО, който е преобразен специално за проекта. Стрък лук, захвърлен сред консервите, и горчица, забравена сред плодове, са сред визуалните асоциации с емоциите, които изпитваме, когато се чувстваме сами.
„Изоставен… взет и после ей тука оставен.
Чувствам се толкова сам…“
Изпълнението на песента е на финалиста от „Гласът на България“ Георги Костадинов. Със сигурност видеото, което е с позитивен финал, ще ви накара да се усмихнете и да си припомните: Рано или късно всеки намира своя човек.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.