Ernst & Young с нов бранд, име и шеф

Ernst & Young с нов бранд, име и шеф

Одиторска компания Ernst & Young обяви поредица от промени. Тя представи ново име на глобалния бранд - EY, ново лого и слоган – "Building a better working world" или "Да изградим една по-добра бизнес среда".

В същото време фирмата бе поета от нов председател на борда на директорите и главен изпълнителен директор – американеца Марк Уайнбъргър. Той е дългогодишен служител от представителството й във Вашингтон. Изборът му за поста бе посочен през януари, но влиза в сила успоредно с промените в брандирането днес. Последно бе директор данъчни политики в компанията.

По отношение на промените в маркетинга Уайнбъргър коментира: "Скъсяването на името ни ще създаде постоянство и лекота в назоваването на EY практиките от клиентите по цял свят". По думите му новото име на бранда и логото "демонстрират ясно и смело" коя е фирмата и отразяват целта, която си е поставила – "да бъде бранд номер едно в професията".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Антинобел награди за сърцебиенето на влюбените двойки и влиянието на сладоледа върху химиотерапията
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Войната на наследниците: По-малкият син на Ален Делон оспорва завещанието на баща си
На днешната дата, 4 септември. Рождениците днес
Nike си партнира със скейтъра Ниджа Хюстън за новата си реклама (Видео)
В Перу археолози откриха 3D стенопис, който може да е на 4000 години
Разлика между бизнес клас и потребителски лаптопи