Ernst & Young с нов бранд, име и шеф

Ernst & Young с нов бранд, име и шеф

Одиторска компания Ernst & Young обяви поредица от промени. Тя представи ново име на глобалния бранд - EY, ново лого и слоган – "Building a better working world" или "Да изградим една по-добра бизнес среда".

В същото време фирмата бе поета от нов председател на борда на директорите и главен изпълнителен директор – американеца Марк Уайнбъргър. Той е дългогодишен служител от представителството й във Вашингтон. Изборът му за поста бе посочен през януари, но влиза в сила успоредно с промените в брандирането днес. Последно бе директор данъчни политики в компанията.

По отношение на промените в маркетинга Уайнбъргър коментира: "Скъсяването на името ни ще създаде постоянство и лекота в назоваването на EY практиките от клиентите по цял свят". По думите му новото име на бранда и логото "демонстрират ясно и смело" коя е фирмата и отразяват целта, която си е поставила – "да бъде бранд номер едно в професията".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Хлапето-милиардер: Ето в какво инвестира парите си суперзвездата на НБА ЛеБрон Джеймс
На днешната дата, 20 октомври. Рождениците днес
Предстоящият вот за Олимпийските игри - лакмусов тест за Германия
Антарктида започва да прилича все повече на Гренландия – и това не е добре
Стотици хиляди излязоха на протест срещу политиката на Тръмп